Ik ben Peter 24, heb vaker gepost hier. Sinds april (stress door baan) last van paniekaanvallen, en sinds toen steeds meer klachten. Druk op de borst, paniekaanvallen, last van onderrug na lopen, erg gevoelige buik/darmen? angstgevoelens over deze klachten, psoriasis aanval en een soort brok in me keel. Vooral voor het last van de darmen ben ik erg bang, en vergroot ik mijn angst. Eerst dacht ik aan mijn testikels, wat ik eerder deelde hier, huisarts heeft gekeken en het was prima, maar het lijken meer mijn darmen, het rare ervan is dat mijn ontlasting (na 1,5/2 weken obstipatie) heel normaal is. Normale vorm, geen bloed of slijm. Toch spookt het hele tijd door mijn hoofd dat het darmkanker oid, kan zijn. Weten jullie of deze symptomen verband leggen, of dat dit door stress kan komen, en weten jullie de beste oplossing hiertegen, want ik word een beetje hopeloos. Het is een hele lap tekst, dus bedankt als iemand de moeite heeft genomen! Groet,
Het zijn toch klachten die bij een angststoornis/stress/spanningen en hyperventileren passen