Zoeken Vraag het forum

Vage klachten darmen, onderrug, stress etc.

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Peter (24)

Ik ben Peter 24, heb vaker gepost hier. Sinds april (stress door baan) last van paniekaanvallen, en sinds toen steeds meer klachten. Druk op de borst, paniekaanvallen, last van onderrug na lopen, erg gevoelige buik/darmen? angstgevoelens over deze klachten, psoriasis aanval en een soort brok in me keel. Vooral voor het last van de darmen ben ik erg bang, en vergroot ik mijn angst. Eerst dacht ik aan mijn testikels, wat ik eerder deelde hier, huisarts heeft gekeken en het was prima, maar het lijken meer mijn darmen, het rare ervan is dat mijn ontlasting (na 1,5/2 weken obstipatie) heel normaal is. Normale vorm, geen bloed of slijm. Toch spookt het hele tijd door mijn hoofd dat het darmkanker oid, kan zijn. Weten jullie of deze symptomen verband leggen, of dat dit door stress kan komen, en weten jullie de beste oplossing hiertegen, want ik word een beetje hopeloos. Het is een hele lap tekst, dus bedankt als iemand de moeite heeft genomen! Groet,

2 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Het zijn toch klachten die bij een angststoornis/stress/spanningen en hyperventileren passen

Reageren
    Peter

Bedankt John, dit stelt me gerust.

Reageren
Reageer op: Vage klachten darmen, onderrug, stress etc.
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.