- ikhebeenvraag012342 februari 2023 om 14:13
Hoi,
Ik zit met het volgende:
Ik moet ’s pchtends bijna altijd pas poepen als ik al een tijd op het werk ben. Ik weet dat sommige mensen angst hebben om te poepen op het werk, maar dat is niet mijn probleem (al vind ik het niet echt comfortabel). Mijn probleem is dat ik veel ontlasting heb omdat ik op het werk zijn spannend vind. Ik heb het idee dat de stoelgang sneller verloopt door deze spanning, waardoor ik dus veel produceer. Hierdoor raakt het toilet snel verstopt. En dat is dus exclusief het papier.
Heeft iemand een tip om dit te voorkomen?
Ik heb al eens geprobeerd om vóór het werk eerder op te staan, opdat ik mijn stoelgang wat ruimte geef om op gang te komen voordat ik naar het werk ga. Echter helpt dit niet of ik zou elke keer héél vroeg moeten gaan opstaan om al voor het werk naar het tiolet te kunnen. Ook het ‘opdelen’ van de ontlasting is vrij lastig. Hiermee bedoel ik eerst een deel ontlasten, dan doorspoelen, daarna weer een deel ontlasten, enz.
Iemand die hetzelfde weet of weer hoe ik dit kan voorkomen?
2 reactiesReagerenSoepkip2 februari 2023 om 18:47Gewoon doorspoelen en direct de ontlasting laten lopen, dan ben je al een mooi stuk kwijt lijkt me. Daarna weer door spoelen en dan af vegen en dat dan ook weer apart door spoelen. Je kunt er altijd met de wc borstel in de pot rossen tijdens het doorspoelen, heb ik ook wel
Reageren
Eens gedaan en werkte wel goed moet ik zeggen.ikhebeenvraag012343 februari 2023 om 13:36Dat eerste kan ik eens proberen. Dat met die borstel daar heb ik minder goede ervaringen mee, omdat het dan juist als een prop zich ophoopt.
Reageren