- Anoniem14 januari 2019 om 23:09
Ik heb al zo’n 8 dagen moeite met poepen. Iedere keer ga ik naar de wc en dan lukt het maar niet maar ik weet vrijwel zeker dat er iets uit wil. Uiteindelijk na lang proberen lukt het wel en kan ik gewoon zelfs wel 1 tot twee keer poepen. Maar ik heb er soms ook last van voor ik ga slapen en dan kom ik gewoon niet in slaap omdat mijn darmen dan helemaal zitten te borrelen.
Na mijn ontbijt en avondeten moet ik normaal gesproken altijd poepen, maar dat is nu op het moment een beetje omgeslagen en moet ik nu dus bijvoorbeeld ineens als ik wil gaan slapen. Maar als ik dus moet poepen (en het dus niet is gelukt) dan heb ik ook iedere keer als ik opsta het idee dat het allemaal draait in Mn buik waardoor ik een heel erg misselijk gevoel krijg.
Ik vroeg me af waar dit aan zou kunnen liggen, mijn ontlasting is namelijk niet hard of keutelvormig, dus naar mijn idee is het geen verstopping toch?
Ik moet vrijdag terug naar de huisarts wegens meerdere klachten, maar ik vroeg me af of ik hier al iets aan kan doen omdat ik slecht in slaap kom en het me stoort.
1 reactieReagerenanoniem15 januari 2019 om 14:52Iemand tips die kunnen helpen?
Reageren