- Bert15 november 2022 om 20:54
Ik ben Bert 38 jaar.
Ik had vorige week een bericht geschreven naar aanleiding van een een poliep laten verwijderen.
Nu heb ik deze klachten.
Na bijna een rustige week had ik afgelopen zaterdag ineens weer bloed en een stolsel bij mijn ontlasting. Direct na mijn toilet bezoek ook pijn in mijn darm (het gebied) waar het poliepje is weggehaald (links onder) De afgelopen dagen ben ik een paar keer bij de huisartsen post geweest en de seh om dat de pijn ineens hevig werd. Hier ben ik onderzocht en vervolgens weer naar huis gestuurd. Men weet niet precies wat het is. Inmiddels contact gehad met mijn behandelend MDL arts en die zegt dat de klachten die ik heb niet passen bij de ingreep die hij gedaan heeft. Hij zegt met de techniek die hij heeft toegepast (koud listen van poliep) dat daar geen pijnklachten zolang kunnen plaatsvinden. Vervolgens verteld hij mij dat ik geduld moet hebben dat het misschien weg trekt. En als het erger wordt dat ik dan weer moet bellen.
Ik begin langzamerhand ten einde raad te raken. Omdat ik af en toe overdag een pijn prikkel voel en als ik savonds sta af te wassen gewoon weer pijn bij mijn darm en mijn zij krijg. Het is er dan ook de hele avond. Dan wordt ik bang dat ik toch een bloeding heb. Dit is toch vreemd heeft iemand enige ervaring hiermee? Zou graag willen weten wat het kan zijn.
3 reactiesReagerenBert15 november 2022 om 21:46Ik heb nu alweer de hele avond last kan iemand mijn bericht beantwoorden?
ReagerenSuzan15 november 2022 om 21:56Waarom neem je dan geen contact op met de huisartsenpost? Hier zijn geen artsen en mensen met dezelfde ervaring heb je weinig aan. Hun klacht jan hetzelfde zijn,maar met een andere oorzaak
ReagerenJohn (moderator)
15 november 2022 om 22:50k denk niet dat iemand je hier zo antwoord op kan geven. Je zult dat toch met de behandelend arts moeten bespreken
Reageren