- Dirk5 november 2022 om 07:55
Goedemorgen,
Ik ben Bert 38 jaar. Ik heb gisteren een colonscopie gehad en hier is een klein poliepen verwijderd. Hierna mocht ik al vrij snel naar huis zonder dat zij mij een stukje nazorg hebben meegegeven.
Nu merkte ik vanmorgen dat mijn ontlasting dun en bijna zwart eruit zag met ook rood bloed in om de ontlasting heen. Verder heb ik soms wat buikpijn niet heel hevig maar het is er zo nu en dan.
Kan iemand mij vertellen of dit goed is? Het nummer van de kliniek waar het gebeurt is is pas maandag weer bereikbaar.
Dit is echt balen.
5 reactiesReagerenDirk5 november 2022 om 08:04Poliepen moet poliepje zijn. Dus er is 1 poliepje verwijderd
ReagerenSuzan5 november 2022 om 09:11Als je kliniek niet bereikbaar is, bel dan even met de huisartsenpost.
ReagerenJohn (moderator)
5 november 2022 om 16:50Dat komt door het verwijderen van de poliep. Er ontstaat een wond en zal even gaan bloeden.
ReagerenBert15 november 2022 om 17:33Na bijna een rustige week had ik afgelopen zaterdag ineens weer bloed en een stolsel bij mijn ontlasting. Direct na mijn toilet bezoek ook pijn in mijn darm (het gebied) waar het poliepje is weggehaald. De afgelopen dagen ben ik een paar keer bij de huisartsen post geweest en de seh om dat de pijn ineens hevig werd. Hier ben ik onderzocht en vervolgens weer naar huis gestuurd. Men weet niet precies wat het is. Inmiddels contact gehad met mijn behandelend MDL arts en die zegt dat de klachten die ik heb niet passen bij de ingreep die hij gedaan heeft. Hij zegt met de techniek die hij heeft toegepast (koud listen van poliep) dat daar geen pijnklachten zolang kunnen plaatsvinden. Vervolgens verteld hij mij dat ik geduld moet hebben dat het misschien weg trekt. En als het erger wordt dat ik dan weer moet bellen.
Ik begin langzamerhand ten einde raad te raken. Omdat ik af en toe overdag een pijn prikkel voel en als ik savonds sta af te wassen gewoon weer pijn bij mijn darm en mijn zij krijg. Dit is toch vreemd heeft iemand enige ervaring hiermee? Zou graag willen weten wat het kan zijn.
ReagerenBert15 november 2022 om 17:34Bij de laatste dagen trouwens geen bloed bij mijn ontlasting.
heeft iemand een idee of ik wel kan sporten? Want ik wil namelijk geen onnodige bloedingen.
Reageren