Zoeken Vraag het forum

Meerdere klachten

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Ddk

Best

Al een enige tijd kam ik met meerderen problemen.

Ik zou het even kort en snel uitleggen

Ik ben al een hele lang tijd depressief en wert nooit echt gehoord doordat ze het altijd op mijn depressiviteit gooiden,

Nu worden mij klachten na lange tijd erger en de dokter begind nu mijn klachten serieus te nemen maar nog duurt alles Hee lang voordat er echt actie wordt ondernomen

Wat hebben ze al gedaan

Echo is al gebeurd hier wert ontdekt dat mijn milt te groot was (16cm) en lichte leververvetting ( leververvetting was al eerder ontdekt maar er hoefde niks te gebeuren volgens de huisarts)

Nu is mijn maag onderzocht hier kwam na voren dat ik ontstoken slokdarm had waar ik ook medicatie voor krijg en mijn maag klep schijnt niet te werken.

Volgende week krijg ik een CT scan voor verdere onderzoek naar mijn milt en lever.

Sinds kort heb ik nog een probleem er bij dat mijn ontlasting grijs is geworden begon met diarree wat dus nu is veranderd naar grijs ontlasting

Al met al ik wordt er eerlijke gezegd niet goed van alle klachten die maar blijven komen

Heeft iemand enig idee wat dit kan zijn googelen wil ik niet meer want dan ben je meestal ten dode opgeschreven

6 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Moeilijk om daar zo iets over te zeggen. Er zal dan toch eerst nader onderzoek gedaan moeten worden

Reageren
    Ddk

Beste J. Leppink,

Gisteren wert ik paar keer wakker omdat ik last had van mijn milt en bij komende klachten.

Nu was ik benieuwd waar in mijn lichaam lymfeklieren zaten en kwam er eindelijk per toevallig achter dat de delen waar ik pijn/steek heb dat het de plekken zijn waar ook lymfeklieren zitten. Elke dag kan de pijn ergens anders zijn maar waar de pijn zit is dan wel waar lymfeklieren zitten. Kan dit naar iets duiden wat u toevallig weet.

Reageren
    John (moderator)

Ik vraag me af of het je milt is. had je inmiddels de scan gehad?

Reageren
    Ddk

Definitief uitslag heb ik nog niet arts wilt met mij pas in gesprek na dat hij alles binnen heeft.
    19 oktober is mijn laatste onderzoek daarna krijg ik dus een afspraak wat er eventueel aan de hand kan zijn, of dat ik doorverwezen wordt naar een ander afdeling voor verdere onderzoek.

wat ik wel zeker weet is dat mijn milt 16cm groot is waardoor ik is dus last krijg van mijn linkerzijde dit wert mij verteld.
    Kan ook niet veel hebben vind me zelf ook een beetje zwakjes zoals een fles openen lukt mij al bijna niet lang lopen komst me aardig wat energie Heb ook een ontstoken slokdarm precies boven mijn maagklep die overigens ook niet werkt.

19 oktober heb ik weer maag en slokdarm onderzoek. Dit onderzoek gaat dan om PH meting en of mijn slok darm het nog goed doet tijdens het slikken.

Reageren
    John (moderator)

Ik zou toch even de uitslagen afwachten. Erg moeilijk om daar zo iets over te zeggen.

Reageren
    Ddk

Beste

alle uitslagen zijn binnen gelukkig is er niks geks gezien MDL arts gaf aan dat de milt & lever goed waren enkel was de milt wel aan de grote kant maar dat hadden ze blijkbaar ook al in 2017 gevonden dat is mij helaas toen niet verteld. slokdarm was ontstoken viel onder categorie AB ofzo daarom moet ik nu esomeprazol inslikken 2x 40ml na 2/3 maanden als alles goed gaat 1x 40ml

waarom ik aan mijn zij pijn heb kon hij niet verklaren dus stuurde nu mij terug naar de huisarts voor verdere onderzoek

helaas sta ik machteloos toe te kijken terwijl ik met mijn klacht blijf knoken

dit zijn al mijn klachten al een behoorlijk lange tijd

ontstoken keel want die komt en gaat maar bijna altijd is die wel light geïrriteerd

laat van mijn linkerzijde net onderde ribben voeld soort drukkende gevoel bij veel eten voel ik nog meer druk gevoel waardoor het ook onprettig is en pijn, dit gebeurt ook als ik te veel beweegt wat mijn veel energie kost dan voel ik de zelfde pijn.

iest doen kost mijn soms veel energie ene moment kan ik 10min iets doen dan moet ik even zitten en rusten ander moment kan ik een half uur of één uur iets doen en moet ik weer uit rusten dit varieert enorm op een dag.

ik kan ook spontaan benauwd krijgen dan moet ik achter elkaar meer adem halen om het gevoel te krijgen dat ik genoeg zuurstof binne heb

mijn keel gedeelte kan soms heel gevoelig zijn aanraken kan zelfs heel onprettig zijn en pijnlijk ook dit is soms dus niet continu

Op dit moment word ik onderzocht door de long arts maar ook hier zag de long foto’s er goed uit volgde weet moet ik nog lans de cardioloog voor me hart.

maak me echt zorgen ik heb iets maar ze kunnen niks vinden.

ik hoop dat jullie mij. Nog enig advies kunnen geven

Reageren
Reageer op: Meerdere klachten
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.