- Radeloos3 september 2022 om 21:15
Beste Mensen,
Ik loop nu al 2 jaar lang bij de mdl en heb ondertussen alle testen doorstaan:
– MRI (indruk van pervic floor syndrome)
– ECHO (niks uitgekomen)
– ontlasting test (onstekingwaardes verhoogd en bloed gevonden)
– demografie erg ongemakkelijke ervaring (verschillende anorale hoeken tussen de 42 & 52 graden, pap kwam er uit eindelijk niet uit..)
– colonscopie (niks gevonden)Symptomen begonnen met : diaree, bloed, slijm, plakkerige ontlasting (vermoedelijk giardia maar hier werd niks mee gedaan.) macrogol gekregen wat het verergerde. Mijn ontlasting werd meer plakkerig en moeilijker er uit te krijgen.
– niet kunnen uitplassen en om de 10 minuten naar de wc moeten voor kleine beetjes.– constant lagerug en buikpijn (opgezwollebuik)
– pijn in penis en opgekrompen penis
– anale krampen
– depressie vanwege thuis blijven ivm constante aandrangLaatste mogelijkheid is stoma maar dat ben ik niet van plan. Ik heb het vermoede van een tunnelvisie en hoor graag meningen van andere.
P.s normaal kan ik elke ochtend wel iets los krijgen vanwege het feit dat ik nog half slaap. In de avond is het nooit mogelijk.
1 reactieReagerenAnoniem3 september 2022 om 22:29Je hebt een parasitaire infectie. Ik heb net hetzelfde gehad. Laat een stoelgang onderzoek doen naar parasieten en laten behandelen. Je gaat wel pds overhouden waarschijnlijk.
Reageren