Ik loop al een tijdje met klachten in me buik en maagstreek. 3 maanden geleden is er bij mij een galsteen gevonden wat aan het ontsteken was. Ik ben geopereerd en me galblaas is verwijderd. Daarna werden de klachten alleen maar erger. Me ontlasting werd geler met steeds meer slijm. Acute buikpijn aanvallen kwamen steeds vaker voor. Ontlasting kon ik niet meer inhouden. Constant misselijk, opgeblazen gevoel, geen eetlust en veel buikpijn. Vandaag uitslag gekregen dat ik de maagbacterie heb maar ook een darmontsteking(er werd bloed gevonden in de ontlasting). De huisarts kan verder niks zeggen over de ontsteking.
Daarvoor ben ik doorverwezen naar de MDL arts. Nu moet ik wachten op een afspraak. Ik maak me alleen super veel zorgen, de arts wilde er verder niks over kwijt en ik moest maar wachten op een afspraak. Iemand die zich herkent in deze klachten? Wat zou het kunnen zijn?
Ik denk dat je geen reactie krijgt omdat niemand je goed kan helpen zolang jij niet precies weet wat je mankeert. Je kunt beter de onderzoeken afwachten,dan krijg je de juiste informatie. Nu ervaringen van anderen vergelijken, kan voor veel onrust zorgen. Iemand anders kan de klachten herkennen, maar die hoeven niet dezelfde oorzaak te hebben als bij jou. De arts wil niet gokken naar oorzaken, dan is het ook niet handig dat zelf wel te gaan doen,dat levert alleen maar meer stress op
Ik heb de uitslagen binnen. Helaas calprotectine waarde van 1900, wat eigenlijk onder de 50 moet zitten. Super hoog dus. Ik maak me hier zorgen om. Volgens de huisarts is het geen darmkAnker. Maar hij kon niet uitsluiten of het ook geen ziekte van crohn kan zijn. Dit was dus zeker mogelijk met deze hoge waarde. Nu even wachten op me afspraak in het ziekenhuis