Zoeken Vraag het forum

Maagpijn

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Maar iets met darmkanker te maken? Klachten heb ik al 4 maanden.. en ontlasting was gecheckt en klachten zijn niet erger geworden of bloed etc..

John (moderator)

Dat is toch onwaarschijnlijk

Reageren
    Anoniem

Of hadden ze met de echo gezien iets geks ?

Reageren
    John (moderator)

Dat zouden ze dan wel gezien hebben. Ik denk dat het goed zou zijn als je voor je angsten met een psycholoog gaat praten

Reageren
    Anoniem

Maar kan een ziekte van crohn niet bij me klachten passen ? Geeft toch ook aanhoudende pijn? Of moesten ze dat zien bij ontlasting onderzoek van me Maagbacterie ? Of kijken ze niet naar meerdere aandoeningen ? Stond wel op de brief “buikpijn”..

Reageren
    John (moderator)

Dat zou met het ontlastingsonderzoek gezien zijn

Reageren
    Anoniem

Ook met de echo ? De huisarts zei wel stukje van de darmen zijn ook gecheckt dus weet niet of ze zulken dingen ook zien afwijking in de darmen..

Reageren
    John (moderator)

Daar kan ik je zo geen antwoord op geven. Doorgaans wordt dat met ontlastingsonderzoek gedaan omdat er dan ontstekingswaarden te vinden zijn

Reageren
    Anoniem

Ik heb geen bloed of slijm etc en makkelijke stoelgang.. kans is klein dat ik iets aan me darmen heb??

Reageren
    John (moderator)

Daar kan ik toch echt geen antwoord op geven

Reageren
    Anoniem

Is dit normale ontlasting ? Afgelopen dagen met het warme weer heb ik zachte ontlasting..

Reageren
    John (moderator)

Daar hebben met dit weer wel meer mensen last van

Reageren
    Anoniem

Kan dikkedarm pijn bovenbuik zeurend gevoel geven? Of is dat meer kramp pijn als t darmen zijn? Of voel je meer links rechts of onder je buik als t dikke darm is ?

Reageren
    John (moderator)

Het kan een zeurend gevoel geven. de dikke darm zit zowel links, rechts als boven in de buik
    https://www.gezondheidsplein.nl/menselijk-lichaam/darmen/item45059

Reageren
    Anoniem

Zoals ik het zie is de bovenste dikke darm net boven navel ?, en daar boven twaalfvingerige darm, de dokter denkt niet aan me dikke darm ivm dat ik geen problemen heb met ontlasting en ontlasting is gecontroleerd.. ik weet echt niet wat ik heb..

Reageren
Reageer op: Maagpijn
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Naar de huisarts gaan
5 min leestijd

Naar de huisarts: wat kost een consult en wat wordt vergoed?

4 min leestijd

Lipoedeem: de vragen die mensen het vaakst stellen

Kun je staar voorkomen?
4 min leestijd

Kun je staar voorkomen?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.