- Anoniem3 augustus 2022 om 22:07
Maar iets met darmkanker te maken? Klachten heb ik al 4 maanden.. en ontlasting was gecheckt en klachten zijn niet erger geworden of bloed etc..
John (moderator)
3 augustus 2022 om 22:11Dat is toch onwaarschijnlijk
ReagerenAnoniem3 augustus 2022 om 22:13Of hadden ze met de echo gezien iets geks ?
ReagerenJohn (moderator)
3 augustus 2022 om 22:29Dat zouden ze dan wel gezien hebben. Ik denk dat het goed zou zijn als je voor je angsten met een psycholoog gaat praten
ReagerenAnoniem7 augustus 2022 om 22:01Maar kan een ziekte van crohn niet bij me klachten passen ? Geeft toch ook aanhoudende pijn? Of moesten ze dat zien bij ontlasting onderzoek van me Maagbacterie ? Of kijken ze niet naar meerdere aandoeningen ? Stond wel op de brief “buikpijn”..
ReagerenJohn (moderator)
7 augustus 2022 om 22:11Dat zou met het ontlastingsonderzoek gezien zijn
ReagerenAnoniem7 augustus 2022 om 22:17Ook met de echo ? De huisarts zei wel stukje van de darmen zijn ook gecheckt dus weet niet of ze zulken dingen ook zien afwijking in de darmen..
ReagerenJohn (moderator)
7 augustus 2022 om 22:28Daar kan ik je zo geen antwoord op geven. Doorgaans wordt dat met ontlastingsonderzoek gedaan omdat er dan ontstekingswaarden te vinden zijn
ReagerenAnoniem7 augustus 2022 om 22:32Ik heb geen bloed of slijm etc en makkelijke stoelgang.. kans is klein dat ik iets aan me darmen heb??
ReagerenJohn (moderator)
7 augustus 2022 om 22:48Daar kan ik toch echt geen antwoord op geven
ReagerenAnoniem15 augustus 2022 om 09:36Is dit normale ontlasting ? Afgelopen dagen met het warme weer heb ik zachte ontlasting..
ReagerenJohn (moderator)
15 augustus 2022 om 16:56Daar hebben met dit weer wel meer mensen last van
ReagerenAnoniem16 augustus 2022 om 19:54Kan dikkedarm pijn bovenbuik zeurend gevoel geven? Of is dat meer kramp pijn als t darmen zijn? Of voel je meer links rechts of onder je buik als t dikke darm is ?
ReagerenJohn (moderator)
16 augustus 2022 om 20:03Het kan een zeurend gevoel geven. de dikke darm zit zowel links, rechts als boven in de buik
Reageren
https://www.gezondheidsplein.nl/menselijk-lichaam/darmen/item45059Anoniem16 augustus 2022 om 20:25Zoals ik het zie is de bovenste dikke darm net boven navel ?, en daar boven twaalfvingerige darm, de dokter denkt niet aan me dikke darm ivm dat ik geen problemen heb met ontlasting en ontlasting is gecontroleerd.. ik weet echt niet wat ik heb..
Reageren