John (moderator)
16 augustus 2022 om 21:23Ik zo helaas ook niet… Vraag een verwijzing voor de MDL arts
Anoniem16 augustus 2022 om 21:33Ik heb de maagonderzoek gekregen en bestempeld met functionele dyspepsie…kan t ook me zenuwen zijn van me buik? De dokter drukte op me buikspieren gaf wel een pijn, anders vraag ik wel verwijzing
ReagerenJohn (moderator)
16 augustus 2022 om 21:36Ik zou het zo helaas niet kunnen zeggen
ReagerenAnoniem17 augustus 2022 om 20:18Ik heb bloed laten prikken en kijken of de waardes normaal zijn, er zijn paar afwijkingen.. snapt u wat het is of het niet erg is ?
ReagerenAnoniem17 augustus 2022 om 21:15Ik heb 1 bijlage niet toegevoegd ben ik vergeten
ReagerenJohn (moderator)
17 augustus 2022 om 21:50Nee dat is niet erg want de afwijkingen zijn maar minimaal. Maar ik neem dat de huisarts dit nog met je gaat bespreken
Reagerenanoniem17 augustus 2022 om 21:52Ik heb dit via bloedwaardentest laten doen.. Moet ik dit met de huisarts bespreken ? ziet u iets schokkends in de bloed? of is het goed zo omdat het minimaal is ?
Reagerenanoniem17 augustus 2022 om 21:53Het is niet zo dat zulke waardes me me bovenbuik klachten veroorzaken ?
ReagerenJohn (moderator)
17 augustus 2022 om 21:55Het enige waar je iets zou kunnen doen is het clacium. Die waarde is wel aan de lage kant. Waarom heb je die test überhaupt laten doen en niet via je huisarts?
ReagerenJohn (moderator)
17 augustus 2022 om 21:56Nee dus. Met dit soort klachten heb je aan zo’n bloedonderzoek dus eigenlijk helemaal niets. Weggegooid geld. Je moet een verwijzing voor de MDL arts vragen
Reagerenanoniem17 augustus 2022 om 21:59De huisarts vond dat het niet nodig was.. Ik wou gewoon weten of alles in orde was, Ik lees op internet dat MCHC aan de lage kant op inwendig bloed kan zijn of kanker zelfs…. Calcium kan zijn dat ik lang ben gestopt met sporten ( Bodybuilding ) veel spiermassa heb verloren ? daarom aan de lage kant is ? Hoop dat u me gerust kan stellen !.
Reagerenanoniem17 augustus 2022 om 22:03Oh ja en heb tandvlees ontsteking.. en bloedt ook .. misschien daarom afwijkingen
ReagerenJohn (moderator)
17 augustus 2022 om 22:03De MCHC is maar minimaal verlaagd. Dat geeft echt geen problemen. En calcium is iets wat je met voeding binnenkrijgt. Via zuivelproducten bijvoorbeeld. Maar van de drie waarden die afwijkingen ga je echt geen klachten krijgen
ReagerenJohn (moderator)
17 augustus 2022 om 22:05Nee ook daar niet van . Want de waarden die dan zouden m loeten afwijken zijn normaal.
Reagerenanoniem17 augustus 2022 om 22:08Dus iets met kanker etc heeft daar niks mee maken ?
Reageren