Gevoelige buik links

Beste allen,

Sinds een aantal dagen heb ik een pijnlijke linkeronderbuik; met name pijn als ik er op duw, eigen van beneden tot net naast mijn navel. Ook als ik een windje moet laten of naar de wc moet voel ik een soort pijnlijke steek die overeen komt met de drukpijn die ik voel. Ik heb geen koorts. Ook hoef ik niet ongesteld te worden, geen rare afscheiding of niets.

Wel heb ik tot een dikke week geleden een breed spectrum antibiotica geslikt. Toen heb ik veel last gehad van mijn darmen en diarree gehad. Dat heb ik nu eigenlijk niet meer, maar wel een vervelende pijn. Zouden dit nog naweeen van de antibiotica kunnen zijn? Aangezien ik me verder niet ziek voel ga ik liever niet naar de huisarts. Het is dus met name dat mijn linkeronderbuik gevoelig is als ik er op duw.

Groetjes

Anke

Reageer

Dat kan idd nog een nawee zijn. Gebruik probiotica of Yakult om je darmen te ondersteunen en probeer een beetje gezond te eten en te drinken

Reageer
Reageer op: Gevoelige buik links
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif
Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief