- Anoniem7 maart 2023 om 00:45
Hallo, ik heb hele rare ontlasting. Zitten zwarte stukken in en rode stukken. Heb wel vanmiddag een halve tomaat gegeten tussen mijn broodje. Heb deze avond heeltijd krampen gehad, maar geen diarree. Gewoon deze ontlasting en vind het er raar uitzien. Lijkt je deze ontlasting normaal of moet ik mij er zorgen over maken of? Gelieve foto verwijderen als je bekeken hebt
John (moderator)
7 maart 2023 om 07:37Dat zijn toch restanten van wat je gegeten hebt.
ReagerenAnoniem17 juli 2023 om 09:44Goedemorgen,
ik was benieuwd of je al weet wat je hebt mede omdat je billirubine verhoogd was?
mvg
ReagerenThea4 november 2023 om 14:40Als je donkere ontlasting heb veroorzaakt door een bloeding, zit er een bepaalde geur aan, heeft een naam ben ik even kwijt, en die geur stinkt nog erger dan normale poep, helaas spreek ik uit ervaring.
ReagerenJesper4 december 2023 om 22:09Vraagje, ik had zondag een z’n zwarte hamburger op, weetje wel met een zwart broodje enz. De dag erna is mijn poep zwart wel gewoon normale vorm. Kan dat daar door komen?
ReagerenJohn (moderator)
4 december 2023 om 22:34Ja hoe zou dat nou kunnen…… wat denk je zelf???
ReagerenAnoniem22 december 2023 om 07:56Hoi thea je zei dat je ervaring hier mee heb hoe bedoel je dat
ReagerenJustme16 maart 2024 om 13:56Ik heb sinds een week deze rare ontlasting. Moet ik mij zorgen gaan maken?
ReagerenJohn (moderator)
16 maart 2024 om 17:52De kleur van ontlasting wordt doorgaans bepaald door wat je eet. Kan er zo niets bijzonders aan zien behalve dan dat het donkerbruin is. Als je er ongerust over bent bespreek het dan met je huisarts
ReagerenAnnoniem29 mei 2024 om 21:17Ik heb ook eens in zoveel weken heel donkere ontlasting heb inmiddels maag darm onderzoek gehad maar niks uitgekomen meestal heb ik t dan een a twee dagen wie heeft dat ook ontlasting is echt heel donker
ReagerenDaan11 juni 2024 om 21:59Is dit verontrustende ontlasting of niet?
Reageren
Ben namelijk zelf ongerust omdat dit donkere ontlasting met bruine ontlasting ismoeder29 november 2024 om 15:36ik heb ook regelmatig donkere ontlasting maag en darmonderzoek laten doen niks uitgekomen alleen een midderif breuk en die ligt diep in de maag maar die donkere ontlasting heb ik wel vaker 1a2 dagen en dan is t weer weg voor een aantal weken en is best heel donker wie heeft dat ook
ReagerenBob5 december 2024 om 08:31Hallo heb altijd buikklachten,en ontlasting erg donker is dit verontrustend,de vorm komt doordat er toilet papier oplag en eraf gepakt is. Vast bedankt als u er naar wil kijken maak me erg zorgen.
ReagerenBob5 december 2024 om 08:34Lukt niet foto te plaatsen sorry
ReagerenRens24 januari 2025 om 09:13Ik heb vaker heel donkere ontlasting heb t al zeker 3 jaar onm de zoveel tijd ooit 6weken niet en dan weer 1a2dagen weer ik schrik ook altijd zo donker is die heb een maag darm onderzoek gehad niks gevonden. Moet ik me dan nog zorgen maken ik heb wel veel stress op mijn maag en darmen
Reageren