Zoeken Vraag het forum

Raar gevoel anus, irritatie, kriebelend gevoel

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Linda

Sinds paar weken heb ik irritatie bij mijn anus. Komt vaak na ontlasting, soms heb ik in de nacht raar kriebelend gevoel maar kan ook overdags beetje jeuken, irriteren. Nu heb ik paar dagen geen last gehad en nu kriebeld het weer. Heb huisarts gebeld, macrogol en sudocreme smeren. Bij aanhoudende klachten weer bellen.

Wordt er nu wel gek van, meer ook met idee, is er wat meer aan de hand? Heel enkele keer kwam wat bloed bij het afvegen maar meestal niet, zie ook geen bloed bij ontlasting of slijm. Ik probeer het schoon en droog te houden….pijn doet het niet, het jeukt soms en gaat gepaard met klachten vrije perioden en dan meestal na stoelgang weer dat gekriebel. Stoelgang is niet per se hard en ook niet elke dag.

Ik heb wel sinds na de bevallingen een huidflapje bij mijn anus maar nooit eerder last van gehad. Van een eerdere aambei? Lees allemaal enge dingen. Wie weet raad?!

Groet, Linda

2 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Kijk eens naar de anus het lijkt op een aambei of een fissuur.

Reageren
    UtrechtAnoniem

Hoi Linda, ik heb last van dezelfde klachten. Hoe is dit voor jou afgelopen?

Reageren
Reageer op: Raar gevoel anus, irritatie, kriebelend gevoel
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.