- Hans27 september 2021 om 20:53
Een paar maanden geleden ben ik geopereerd aan inwendige aambeien via de HAL/RAR methode. Ik heb hiervoor 2 operaties gehad. Een aambei was open gesprongen en daardoor hebben ze toen een hechting op deze plaats gezet. Dit was in het deel exact bij overgang naar de anus (het gevoelige gedeelte zeg maar). Nu ben ik even verder echter heb ik nu een raar probleem. Zodra ik even sta, loop of inspanning doe heb ik een raar gevoel bij mijn anus. Daarna ook als ik zit. Ene dag wat erger dan de andere dag. Net of dr iets is dat ‘niet goed is’. Er zijn geen uitstulpingen of andere afwijkingen zichtbaar of voelbaar. Het is niet echt pijnlijk, maar meer een drukkend en aanwezig gevoel. Het is daarnaast ook erg moeilijk om de boel goed schoon te krijgen na een toiletbezoek.
Ik ben 38 jaar jong, het beheerst mijn leven op dit moment, ik heb ook steeds minder zin in dingen omdat dit gevoel er zowat continu is.
Daarnaast is het zowat niet uit te leggen. Heeft iemand wellicht iets soortgelijks meegemaakt? Of weet iemand wat het zou kunnen zijn? Is het wellicht stress gerelateerd, komt het nog door de operatie? Alle tips of info zijn welkom!