Zoeken Vraag het forum

Een raar gevoel IN mijn anus

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

hoi goedeavond,

ik ben een man van 21, sinds 3 dagen terug voel ik iets in mijn anus, een lichte kriebel en gevoel dat er iets beweegt in mijn anus. Ik was bang voor wormen omdat ik dit had toen ik 7/8 jaar oud was. Maar ik zie helemaal niets in mijn ontlasting. Dit is gebeurd na een douche. Ik heb het nu ongeveer 3 dagen, het is een raar gevoel IN de anus. Alsof er iets is die soms beweegt en kriebel geeft. Ik had ook niet gedoucht met bodyshampoo etc.

3 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Het zou een aambei kunnen zijn… Ga met de klachten naar de huisarts

Reageren
    Anoniem

Hoi bedankt voor uw antwoord. Jaa, ik voel wel iets in mijn anus dat iets een beetje beweegt en raar gevoel geeft, hoort dit bij een aambei? Want ik heb het nooit gehad een aambei.

en ik schaam me ook een beetje, niet om het aan een arts te vertellen maar schaamte dat hij gaat kijken zegmaar..

Reageren
    Sven

Ik heb momenteel het zelfs gevoel voor 2 en een half gevoel, ik beschrijf het zelfde als de meneer van 21, ik kreeg het op eens toen ik ging zitten in mijn bureau stoel, is een erg irritante gevoel

Reageren
Reageer op: Een raar gevoel IN mijn anus
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.