- Anoniem21 september 2018 om 22:09
hoi goedeavond,
ik ben een man van 21, sinds 3 dagen terug voel ik iets in mijn anus, een lichte kriebel en gevoel dat er iets beweegt in mijn anus. Ik was bang voor wormen omdat ik dit had toen ik 7/8 jaar oud was. Maar ik zie helemaal niets in mijn ontlasting. Dit is gebeurd na een douche. Ik heb het nu ongeveer 3 dagen, het is een raar gevoel IN de anus. Alsof er iets is die soms beweegt en kriebel geeft. Ik had ook niet gedoucht met bodyshampoo etc.
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
22 september 2018 om 02:17Het zou een aambei kunnen zijn… Ga met de klachten naar de huisarts
ReagerenAnoniem22 september 2018 om 09:34Hoi bedankt voor uw antwoord. Jaa, ik voel wel iets in mijn anus dat iets een beetje beweegt en raar gevoel geeft, hoort dit bij een aambei? Want ik heb het nooit gehad een aambei.
en ik schaam me ook een beetje, niet om het aan een arts te vertellen maar schaamte dat hij gaat kijken zegmaar..
ReagerenSven1 januari 2023 om 00:33Ik heb momenteel het zelfs gevoel voor 2 en een half gevoel, ik beschrijf het zelfde als de meneer van 21, ik kreeg het op eens toen ik ging zitten in mijn bureau stoel, is een erg irritante gevoel
Reageren