- Hans22 januari 2022 om 13:12
Ontlasting is wat donker, ik weet niet of dit bloed is of komt door het eten. Ben 20 jaar en maak me nu zorgen
8 reactiesReagerenHans22 januari 2022 om 13:43Alias22 januari 2022 om 14:06Jouw poep is niets bijzonders mee aan de hand. Oud bloed uit de darmen/maag kleurt ontlasting heel erg donker. Rood bloed komt vrijwel altijd door een aambei of gesprongen bloedvaatje door te harde ontlasting. Puur naar poep kijken heeft helemaal geen nut. Je vindt altijd wel iets dat bijzonder lijkt.
Het gaat psychologisch gezien niet zo goed met je als je je poep bekijkt en fotografeert. Misschien kun je beter wat steun gebruiken bij je emotionele problemen.
ReagerenHans22 januari 2022 om 16:59Foto was alleen een indicatie of er bloed in de ontlasting zit ja of nee, ik snap de opmerking, maar ik weet alleen nu nog niet wat het is, komt het door het eten of is het bloed.
ReagerenJohn (moderator)
22 januari 2022 om 17:12Ik kan geen spoortje van bloed ontdekken
Reagerenhenk21 december 2023 om 12:02N.a.v. bevolkingsonderzoek uitgenodigd voor vervolgonderzoek (bloed in ontlasting).
Reageren
Graag alvast uw opinie m.b.t. bijgaande foto’s.John (moderator)
21 december 2023 om 18:18Zie het antwoord in het andere topic
ReagerenAlias16 januari 2025 om 11:23Dit lijkt me geen bloed toch Hans?
ReagerenAlias16 januari 2025 om 11:28Het rode op de eerste foto lijkt me veel eerder door de lichtval komen. Ik zie geen sporen van bloed en bloed is meestal donkerder als het uit de darm komt. Ben je inmiddels al minder bezorgd
Reageren