- Robert14 december 2021 om 17:27
Hoi, ik heb al een tijdje klachten en vind nu net een aantal bulten uit mijn kontgat.
Zijn dit aambeien of iets anders ernstigs??
Maak me nogal druk
Groeten, robert
8 reactiesReagerenRobert14 december 2021 om 17:45Hulp zou erg gewaardeerd worden, ben bang voor kanker of iets anders ernstigs, heb klachten over hele lichaam
ReagerenSuzan14 december 2021 om 17:46Niet lullig bedoeld,maar verwacht je nu echt dat je binnen een kwartier antwoord krijgt??
Reageren
Je had ook naar je huisarts kunnen gaan…..John (moderator)
14 december 2021 om 17:49Je hebt de foto van opzij van je anus genomen… het zouden idd aambeien kunnen zijn. Ga ermee naar de huisarts, die kan er dan meteen iets voor voorschrijven
ReagerenRobert14 december 2021 om 17:52Nee ik verwachte niet zo snel antwoord, maar zit me nogal druk te maken in mijn hoofd, dus hoopte dat iemand me een beetje gerust kon stellen.
Ik ga sowieso al naar de huisarts maar ik hoopte meer op een geruststelling.
John, kan je het vanaf deze kant niet goed zien dan?
ReagerenRobert14 december 2021 om 17:55Hierbij nog een paar fotos, sorry dat ze nogal onsmakelijk zijn maar er is geen andere manier helaas.
Hoop dat ik jullie niet te veel tot last ben,
groeten robert
ReagerenJohn (moderator)
14 december 2021 om 18:18Niet zo heel goed. Maar je gaat toch al naar de huisarts. Ik denk dat het aambeien zijn
ReagerenJohn (moderator)
14 december 2021 om 18:21Dat lijkt alleszins op aambeien.
ReagerenRobert14 december 2021 om 19:33Danku!!! zou u de fotos eraf kunnen halen?
Reageren