Zoeken Vraag het forum

Zijn dit aambeien of iets anders?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Thies

Hoi allemaal, ongeveer 4 maanden geleden ben ik bij de huisarts geweest omdat ik last van een bult bij mijn anus had. Volgens hem was dit een randvene prolaps en moet dit vanzelf overgaan. Echter heb ik hier sinds een dag of drie weer last van. In de tussentijd leek het over te zijn. Ook weer bij de huisarts geweest met hetzelfde resultaat. Bijgevoegde foto heb ik gemaakt toen op de wc zat. Zijn dit aambeide of lan dit iets anders zijn? Volgens mij heb ik dit al jaren maar zorgt sinds kort voor wat meer problemen. Voorheen wel eens iets bloed in de ontlasting, maar verder niet.

4 reacties
    Reageren
    Thies

Ik zie dat de afbeelding te groot was.

Reageren
    John (moderator)

Je huisarts heeft ernaar gekeken en kan dat best wel goed inschatten

Reageren
    Thies

Ik zou mij hierover dus geen zorgen hoeven maken? Aangezien de foto het resultaat is als ik iets meer druk geef.
    Daar is niet over gesproken.

Heb dit keer een zalf meegekregen die verdovend werkt om de pijn te verlichten.

Reageren
    Hendrik

Moet ik mij zorgen maken hierover?

Reageren
Reageer op: Zijn dit aambeien of iets anders?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.