- Anoniem30 oktober 2021 om 17:48
Goede avond.
Eergisteren ging ik naar de dokter omdat ik al enkele dagen pijn heb in en rond de anus. De dokter heeft dan gekeken en noemde het “zoiets als aambeien”
Ik kreeg zalf voorgeschreven en een kuur pillen.Nu 2 dagen later heb ik nog altijd heel veel pijn. Mijn anus voelt gezwollen en stijf aan, zelfs op mijn billen duwen doet pijn.
Daarnet wou ik een grote boodschap proberen te doen dus ik duwde een beetje maar het lukte niet, bij het afvegen kwam ik er achter dat er wel vrij veel bloed aanwezig was.
Ik heb sowieso een wondje aan de buitenkant maar al het bloed kwam hier niet van denk ik.
Ook bij het plassen doet mijn eikel “pijn”Ik begin me wel wat zorgen te maken en twijfel om er mee langs een wachtpost te gaan..
Zijn dit echt aambeien? En wat kan ik doen om de pijn te verminderen? Ik slik al 3x per dag ibuprofen 600mg..8 reactiesReagerenAnoniem30 oktober 2021 om 17:51Hierbij een foto, om duidelijk te zijn. (geen idee of het toegelaten is)
ReagerenJohn (moderator)
30 oktober 2021 om 18:32Het lijken toch aambeien
ReagerenAnoniem30 oktober 2021 om 18:36En wat kan ik doen om de pijn en het ongemak te verminderen?
Ik durf nog maar amper naar het toilet te gaan nadat er daarnet zoveel bloed bij was..Vanaf wanneer zou de medicatie moeten werken? Mijn dokter zei dat als het na een week niet beter was er mee verder gegaan moest worden want dan zou de medicatie niet meer gaan werken maar we zijn nu al 2 dagen verder en het lijkt niet te beteren.
ReagerenJohn (moderator)
30 oktober 2021 om 19:22Neem een pijnstiller tegen de pijn en dan toch nog even afwachten
ReagerenAnoniem3 november 2021 om 16:20Ondertussen zijn we een paar dagen verder.
De aambeien lijken weg te zijn maar nu zijn er allemaal “blaasjes” rond de anus die open lijken te zijn.
Ik ben er terug mee bij de dokter geweest en deze zei dat mijn huid reageert op de zalf en om een paar dagen te stoppen met de Trianal zalf om te kijken wat het doet.Wat denk jij?
Reageren
Het doet echt veel pijn..John (moderator)
3 november 2021 om 18:58volg het advies van de huisarts
ReagerenAnoniem3 november 2021 om 19:00Maar het ziet er dus niet erger uit dan uitslag van de zalf?
Ik vind het er persoonlijk nogal eng uit zien.
ReagerenJohn (moderator)
3 november 2021 om 19:09De huisarts heeft er toch naar gekeken als het goed is?
Reageren