- Anoniem20 november 2015 om 17:20
Ik ben een meisje van 21 en voelde gisteren een heel raar gevoel aan mijn poep. Meer specifiek mijn aars. Omdat ik heel de dag op stap was heb ik niet echt de tijd gehad om eens te kijken.
Nu blijkt dat ik een kleine bult had die uit mijn kringspier komt. Deze was gevoelig en pijnlijk als ik eraan kwam, maar niet branderig of jeukerig en verloor geen bloed. Ik heb nog al een keer zo een klompje gehad, maar deze is vanzelf verdwenen en waarschijnlijk terug gekeerd waar die vandaan kwam. Maar deze heeft een dikke donkere ader erin zitten.
Mijn moeder is verpleegster dus ik heb haar direct om raad gevraagd. Ze zei me dat ik het er terug moest induwen en dus heb ik gisterenavond het teruggeduwd met succes.
ik heb geen doffe pijn meer rond mijn poep gebied, en als ik een grote boodschap doe, dan komt er ook niets meer mee uit.
Mijn probleem is nu dat er een klein stukje buiten hangt en blijft hangen, het kan niet teruggeduwd worden omdat het nu eenmaal deel is van de kringspier. Hier zie ik duidelijk de top van het bloedvat en het is gevoelig. Het staat net aan de ingang en ik ben bang dat het mss nog steeds wordt afgesloten door de spier. Nu vraag ik me af of ik nog effe zou wachten en zien of het weg trekt of naar de dokter zou gaan? Ik heb geen zin om lang met een donker bolletje rond te lopen ter grote van een erwt.1 reactieReagerenJohn (moderator)
20 november 2015 om 17:37Misschien goed om toch even naar de huisarts te gaan als het blijft. Het zou een aambei kunnen zijn
Reageren