Goededag ik had gisteren best wel veel chips gegeten namelijk de cheetos flamin hot wat echt een rode kleurstof heeft op de chips, nu bij mijn ontlasting merk ik dat er iets roods op mijn ontlasting zit, toen ik van de wc opstond was er ook was helderrood kleur op mijn wc bril gedruppeld, kan dit toch door de chips zijn?
Kan van de chips zijn maar ook van een aambei bijvoorbeeld
Klopt het dat deze bloed dus dan niet van de darmen komt omdat het vers lijkt en niet vermengd
Als het bloed is, en het ligt er bovenop, dan is het in de regel van een aambei of een fissuur
Ik merk nu ook dat het alleen maar aan een kant van mijn ontlasting komt als een streep kan dit misschien ook wat betekenen? Ik ga morgen ook de dokter bellen voor de zekerheid.
Dan lijkt het toch van een aambei of een fissuur te komen
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
Same! Absoluut door de cheetos! Sorry voor de foto.
Bloed in ontlasting? Is dit kanke
Als het bloed zou zijn, dat is het van een aambei of een fissuur. Maar ik denk dat het geen bloed is maar iets is dat je hebt gegeten. Bij bloed zou het water in de pot ook moeten kleuren