Zoeken Vraag het forum

Pijn flank, straalt uit onderrug en lies, en actieve aambei

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Visje123

Goedemorgen

Sinds een week heb ik steeds bloed in de wcpot. Dit is helderrood, en heb t bij t afvegen. Zit ook slijm bij. Huisarts geweest en moet nu vezels nemen om ontlasting notmaal te krijgen. Dit is al jaren niet normaal. Kleine beetjes en dunnig. Geen diaree. Pds al op jonge leeftijd vastgesteld.
    Echter ook aangegeven dat mijn flank steeds zeurt. Links. Nu trekt het door naar mijn onderrug en mijn lies. Zelfs als ik nu sta en links leun dan doet dat zeer. Kan niet zeggen dat het ondragelijk is, maar vooral erg zeurend en soms even pijnlijk. Vooral wanneer ik merk dat er weer soort van aandrang is naar ontlasting, voel ik mijn zij echt vervelend zeuren. Ook dan weet ik zeker dat er weer bloed in de pot ligt, terwijl mijn ontlasting niet dik is. Is het dan echt mn aambei?

Wat denken jullie? Terug huisarts?

Reageer op: Pijn flank, straalt uit onderrug en lies, en actieve aambei
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.