Zoeken Vraag het forum

Veel bloed in ontlasting man

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Flowerbomb

Hallo,

Ik heb een vraag, ik sta op de wachtlijst voor een colonscopie maar maak me zorgen.

Ik ben een man van bijna 70 en heb sinds enkele weken veel bloedverlies bij mijn ontlasting.

Het bloed is donker van kleur, bijna paars en in het begin spoot het eruit om het zo maar te benoemen nu is het iets minder maar het is nog elke ontlasting aanwezig.

Ik heb verder geen andere klachten op een vrij harde buik na.

Heb altijd staand werk gedaan en sinds een jaar ben ik met pensioen, weet niet of het vele stil zitten er enig verband mee kan hebben.

Ben niet vermagert, geen pijn waar dan ook. Alleen heel erg vermoeid.

Iemand ervaringen hiermee?

Moet zeggen dat de angst voor een slechte diagnose mij nu wel schrik aan jaagt.

Hartelijke groet,

Andre.

1 reactie
    Reageren
    Positivity

Ik hoop dat alles goed is gekomen uiteindelijk en dat u van uw klachten af bent.

Reageren
Reageer op: Veel bloed in ontlasting man
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.