- Luke24 augustus 2019 om 10:20
Beste iedereen,
Sinds een maand of 4 krijg ik tijdens het eten van bepaalde voedingsmiddelen ongelofelijke buikpijn. Niet normaal! Zweet op voorhoofd aan toe. Nu begint de buikpijn al vaak tijdens het eten of zeer kort erop. Welke middelen het precies veroorzaken is nog onduidelijk. Ben bezig met een dieet… En steeds wat elimineren… Maar goed, als je direct of zeer kort na het eten ernstige pijn krijgt dan kan het toch niks te maken hebben met de darmen? Lijkt mij meer een allergische reactie of een maagzweer. Heb een endoscopie gehad en de uitslag was zeer onduidelijk. Ook mijn arts was vaag en draaide er omheen. Ik ga voor een second opinion over een maand. Maar kan iemand hier vertellen of dit echt PDS kan zijn?
De genoemde punten zijn juist.
Groet,
Luke
4 reactiesReagerenLuke24 augustus 2019 om 10:21Kan helaas mijn vraag niet aanpassen maar ik wil er nog aan toevoegen dat ik pas 24 ben.
ReagerenJohn (moderator)
24 augustus 2019 om 13:19Het zou zeker PDS kunnen zijn
ReagerenLuke24 augustus 2019 om 16:54Oké John dank voor uw antwoord. Maar hoe kunnen mijn darmen accuut klachten veroorzaken tijdens het eten? De klachten verdwijnen vaak na ruim een uur. Net alsof het dan uit de maag is. Ik heb er geen verstand van. Kan jij iets toelichten?
ReagerenJohn (moderator)
24 augustus 2019 om 18:02Als je gaat eten worden je maag en darmen geprikkeld en dat kan dan klachten veroorzaken bij PDS
Reageren