Zoeken Vraag het forum

Terugkerende pijn in linker zijde.

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • 23

Hallo iedereen.
    Ik wist niet precies waar ik dit bericht moest plaatsen , maar misschien zit ik bij maag en darmen wel goed.
    Nou ik begin maar bij het begin. Al ongeveer 7 á 8 jaar loop ik rond met telkens terugkerende steken in mijn zij. De pijn zit boven mijn heup en onder mijn ribben. Soms krijg ik hier ook koorts bij , krijg ik het heel benauwd , word ik misselijk en kan ik ook gaan braken. Tevens is de pijn in mijn zijde vaak ook wel heel erg pijnlijk. Hiervoor ben ik natuurlijk al meerdere malen bij de dokter geweest en heb ik onderzoeken gehad bij het ziekenhuis wat uiteraard tot niet veel heeft geleid.
    Nu zit ik hier dus al zo’n 7 jaar later nog steeds met af en toe zo’n aanval. Dit kan 3x in 1 maand zijn of een paar maanden kan er ook geen zijn. Ik heb buiten die aanvallen om geen verdere klachten.

Ik ben het vertrouwen in het vinden van mijn antwoord bij weer een afspraak bij de huisarts of het ziekenhuis een beetje verloren en had gehoopt dat er misschien iemand is die deze klachten herkend en/of een andere tip of suggestie heeft?

Groetjes,

Reageer op: Terugkerende pijn in linker zijde.
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.