- Elmo30 januari 2019 om 14:26
Hallo Iedereen,
Ik heb sinds eind oktober geregeld last van Buikpijn, misselijkheid en boeren. Op de dagen dat ik hier last van heb voel ik me ook erg vermoeid en heb ik het koud.
Het vreemde is… dat ik mij op veel dagen prima voel en dat ik hier maar periodes last van heb. Meestal 3/4 dagen om de 2 weken, maar het komt iedere keer weer terug!
Ik heb zelf het idee dat het een virus is, mijn vriendin heeft er sinds december ook last van. Ik heb geen last van dunne ontlasting (mijn vriendin wel) maar die heeft ook duidelijker een gevoeligere maag.
Het is geen levensbedreigende situatie, maar ik ben er ondertussen wel klaar mee. Ben 2 weken geleden thuis gebleven toen ik er heel erg veel last van had, nu heb ik er weer last van… maar kan ik gelukkig nog werken. (Al zijn het erg lange dagen als ik er last van heb)
Mijn vraag is simpel: Zal ik hier de dokter mee ”lastigvallen” of zijn er tips, die mij misschien kunnen helpen in het herstel? Of heeft iemand een zelfde ervaring?
1 reactieReagerenJohn (moderator)
30 januari 2019 om 18:04Ik zou daar wel mee naar de dokter gaan als je er toch last van blijft houden
Reageren