Zoeken Vraag het forum

Elke dag misselijk en buikpijn.. Einde raad

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo,

Ik heb sinds vorige zomer al veel last van mijn buik. Ik had ongeveer een of twee keer per week wel even erg last van mijn buik(buikpijn en misselijk).

Nu heb ik in de voorjaarsvakantie griep gekregen. Dit is gewoon normaal, want iedereen heeft wel eens griep.

Na 1,5 week griep voelde ik me een stuk beter maar nog steeds niet 100%. Wat blijkt nu. De een of twee keer buikpijn is nu veranderd naar elke dag.. Het begint ongeveer wanneer ik 1 a 2 uur wakker ben en gaat dan ook niet weg. Het verminderd wel wanneer ik genoeg afleiding heb, maar niet helemaal weg.

Ben al 2x naar de huisarts geweest en heb eerst maagzuur remmer gekregen. Dit hielp totaal niet, maar maakte het erger. Ben er na 1.5 week mee gestopt en ben nu bezig met een gezonder eetpatroon. Ik eet/drink veel minder suiker nu voor een week, maar ik merk geen verschil. De pijn en misselijk blijft en wanneer ik eet of drink wordt het voor een paar minuten heel erg. Ik krijg ook het gevoel dat ik moet overgeven, maar dat gaat niet. Ik ben ook bang voor overgeven dus ik probeer het totaal niet te doen.

Heeft iemand een idee wat het kan zijn? 🙁

4 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Dat is moeilijk te zeggen……Ga in ieder geval met de klachten terug naar de huisarts.

[quote]Het verminderd wel wanneer ik genoeg afleiding heb[/quote] Heb je veel stress of spanningen?

Reageren
    Anoniem

Ben al paar keer naar huisarts gegaan. Morgen (vrijdag) krijg ik uitslag van bloedprikken. Stress weet ik eigenlijk niet of ik dat heb. Ik ben standaard al druk in mijn hoofd maar nooit de indruk gehad dat ik daar last van heb.

Reageren
    John (moderator)

Ook al heb je die indruk niet, het zou toch kunnen.

Reageren
    M.

Hallo, hoe gaat het nu met u?
    Mijn dochter heeft dezelfde klachten.

Reageren
Reageer op: Elke dag misselijk en buikpijn.. Einde raad
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

4 min leestijd

Striae tijdens de zwangerschap: wanneer, voorkomen en welke crème helpt?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.