- Mert28 januari 2019 om 12:46
Ik heb al een tijdje last van obstipatie. Voorheen niet veel last van gehad, zo nu en dan een keer. Nu moet ik wel zeggen dat ik niet heel veel beweeg, ik drink wel veel water, eet zo nu en dan wat fruit. Heb ik weleens beter gedaan, voornamelijk dat bewegen. Heb in de kerstvakantie ook een week op bed gelegen.
Als ik ga zijn het harde bolletjes aan elkaar vast en zit er wat lichtbruin slijm bij, ene keer meer dan andere keer. Hoort dat erbij? Ik hoor graag. Mvg, Mert.
4 reactiesReagerenJohn (moderator)
28 januari 2019 om 22:38Dat is normaal bij obstipatie
ReagerenMert28 januari 2019 om 23:34Horen daar ook winderigheid en stinkscheten bij? Het borrelt dan wat en als het eruit is lucht dat wel op, maar het is geen normale lucht. Opgezette buik en hard. En mn ontlasting was zo ook een keer in slijm gewikkeld. Dat kan dus bij obstipatie horen of moet ik een dokter bezoeken?
ReagerenJohn (moderator)
29 januari 2019 om 01:41Dat kan allemaal bij obstipatie
ReagerenAngie2 maart 2019 om 09:21Dat is typisch voor obstipatie. Heb ook dat probleem. Maar zeer wisselend. Vooral veel vezels eten en er veel bij drinken. Het is lastig… ik had al een maand bijna geen deftig groot toilet. Eergisteren en gisteren orale fleet gekregen van huisarts , je kan dit zo halen bij de apotheek maar toch best op aanraden van een arts. Dan is alles er eens uit en kan je een nieuwe start nemen. Te goed gaan is ook vervelend dus het is een beetje zoeken.
Reageren