- Roy25 december 2018 om 15:32
Sinds een maand of 2 slechte ontlasting. Deze is dun/plakkerig en soms diarree.
Meermaals bij huisarts geweest, ivm deze oorzaak.
Tevens was ik laatste tijd erg nerveus omdat ik de laatste 2-3 jaar dierbaren ben verloren. Vorige maand mijn vader(slecht contact) ook verloren aan alvleesklierkanker.
Kanker komt nogal veel voor in de family helaas.
Toen ik deze problemen kreeg dacht ik dat ik ook van alles heb.Huisarts heeft bloedonderzoeken laten doen en zei dat mij lever/nieren/alvleesklier in orde zijn. ((Kan je dit allemaal zien met een bloedtest??)
Ontlastingtest laten doen, volgens alles in orde. Geen idee waarop ze getest hebben.
Snap niet dat ze zeggen alles in orde als die dun is met nog onverwerkte etenresten er tussen?Anyways, me ontlastig is nu al lange tijd niet goed, tussen de 5-7 kg totaal afgevallen. In deze tijd maar 1 keer 2 dagen goede ontlastig gehad.
Tevens heb ik dagelijks last vaan een zeurig gevoel aan de linkerzijde.
Laatste bezoek gaf de doktor aan dat de darm wel prikkelbaar zal zijn en dat het over gaat.
We zijn nu bijna 3 weken verder sinds het laatste bezoek en ben dus bijna weer 2.5 kg afgevallen.
De ontlasting is geen diarree maar wel papperig en ik zie geen verandering.Als ik dit soort dingen google vind ik van alles schrikbarends.
Ik maak na de feestdagen nieuwe afspraak bij huisarts maar ik zie dat er hier ook mensen zitten met verstand zoals tandor en benieuwd naar hun mening.
2 reactiesReagerenRoy25 december 2018 om 15:36Tevens misschien bij vermelden dat ik de eerste weken vaker diarree had en soms onverteerde etensresten zoals andijvie en aardappelen.
ook me ontlasting kwam er toen snel uit, savond om 1800 eten de dag erna om 6-7 am alweer in de wc (andijvie stampot bijv).
me ontlasting lijks iets verbeterd maar nog lang niet zoals het was en ik blijf dat afvallen.
tevens zij de doktor na de ontlastinguitslag dat ik dus geen darmkanker kan hebben, kan je dit op ontlasting testen?
ReagerenRoy25 december 2018 om 15:57tevens de laatste 2 weken verkouden geweest.Veel geel slijm opgehoest.
merk dat ik de laatste tijd ook wat meer lichamelijke klachten heb of lijk te hebben zoals
paar dagen last gehad van linkerlies(druk op werk veel lopen vermoedelijke oorzaak) dit is nu weg
Af en toe “spierpijn”(denk ik) linker onderbeen stuk onder knie.
viel me ook op dat ik op 6-8 plekjes op lichaam opeens puisten kreeg zoals gezicht/nek/linkershouder en onder/bovenrug
Reageren