- Joep26 augustus 2018 om 10:59
Mijn vriendin heeft vannacht opeens last van buikpijn gekregen.
Ik werd wakker omdat ze zo vroeg opstond. Dacht dat ze alleen even naar het toilet ging totdat ik paar uur later weer wakker werd en zag dat ze nog weg was. Ze vertelde me dat ze rond 4 uur ’s nachts opeens buikpijn had en dat maakte haar ook misselijk. Ze heeft nogsteeds last van buikpijn en ondanks dat de misselijk redelijk weggetrokken is voelt ze nog een beetje belabberd.
Ze heeft het zelfde gegeten als mij, en ik heb nergens last van. Ze heeft wel last van een prikkelbare darm, maar dit is nog nooit eerder voorgekomen bij haar. Ze zegt ook dat ze de pijn wat “hoger op” voelt dus het is vast haar maag.
Wat kon dit veroorzaken?
3 reactiesReagerenJoep26 augustus 2018 om 11:25Ze was gister-morgen nog naar het toilet geweet voor de grote boodschap. Gister avond/nacht en deze morgen moest ze weer gaan maar deze keer lukte het niet. Kan het opstopping zijn?
ReagerenJoep26 augustus 2018 om 11:38Ze zegt dat het gevoel achter har navel zit. Ze heeft ook niet echt honger en heeft een gevoel alsof wat op haar maag ligt of dergelijke.
ReagerenJohn (moderator)
27 augustus 2018 om 00:19Moeilijk om daar zo zonder enig onderzoek iets over te zeggen. het kan van het eten zijn, ook al had jij geen klachten. Vooral omdat ze PDS heeft
Reageren