- Anoniem3 maart 2018 om 11:58
Ik heb nu een paar keer oranje ontlasting gehad, van het lichtbruine af naar het donkeroranje toe. Nu heb ik een beetje last van mijn buik, maar ik zit momenteel in de eisprong waar ik vaak last van heb. Verder geen specifieke klachten of iets. Heb wel een pizza gegeten met tomaten en die dag daarvoor scherp eten (cayennepepers en zalm) maar dat was het eigenlijk. Moet ik mij zorgen maken? Ik heb het weleens vaker (niet altijd) en dacht dat het normaal was maar dat is het denk ik niet of wel..
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
3 maart 2018 om 12:02Dat zal dan toch echt aan je eten liggen… Kijk nu eens goed naar wat je gegeten hebt….
ReagerenAnoniem3 maart 2018 om 12:11Ja dat klopt wel, alleen ik vraag mij dan af, het waren kleine tomaatjes die erop zaten, veranderen die dan de kleur van mijn ontlasting? Ik heb het wel eens vaker, maar kan me niet herinneren dat dat van eten komt. Is het schadelijk die kleur?
ReagerenJohn (moderator)
3 maart 2018 om 12:17het zijn niet allen de tomaatjes die dat doen,maar ook olie/vet, de cayennepeper de zalm…de hele pizza eigenlijk
Reageren
Nee dat is niet schadelijk