Zoeken Vraag het forum

Oranje/rode ontlasting

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Milan

Ik zat daarnet op de wc, en het leek alsof mijn poep oranje/rood was. Ik poepte geen los bloed maar ik schrok wel heel erg. Ik heb al een paar dagen niet gepoept. Verder zit het in de familie dat we zwakke darmen hebben. Ik heb ook de laatste tijd veel pittig en rood eten op. (Vooral tomaten waar ik niet zo goed op reageer). Kan dat daar door komen? Sorry voor geen foto maar ik schaamde me daar wel echt te veel voor

2 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Dat is dan toch voor de hand liggend met wat je hebt gegeten. \veel rood en pittig eten

Reageren
    Milan

Update: vandaag ook naar de wc gegaan. Was nog een klein beetje rood aan het begin (net als gisteren) en daarna gewoon weer normaal bruin. Niks aan de hand dus

Reageren
Reageer op: Oranje/rode ontlasting
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.