- anoniem6 augustus 2022 om 11:48
Ik heb sinds twee dagen een oranje vloeistof bij mijn ontlasting. Mijn stoelgang is donker oranje van kleur maar dat heb ik vaker. De vloeistof die erbij zit is fel van kleur, geurloos en lijkt wel op olie. Wat is dit? Ik vind er nergens iets over terug! Heb ook al twee dagen ‘s avonds in bed lichte steken rond de navel. Ben best bang. Hieronder een foto van de vloeistof in het toilet en op het toiletpapier.
17 reactiesReagerenJohn (moderator)
6 augustus 2022 om 17:24Ik denk dat het toch te maken heeft met wat je eet of drinkt? Je gebruikt geen vitamine supplementen?
Reagerenanoniem6 augustus 2022 om 17:29Nee, gebruik geen supplementen. Gebruik wel olie als ik kook, maar dat doe ik al maanden..
ReagerenJohn (moderator)
6 augustus 2022 om 17:42Even aankijken. Ik denk dat het toch van eten of drinken komt
ReagerenAno18 september 2022 om 21:41Weet je al wat het was?
ReagerenRobin21 september 2022 om 17:16Heb ik net ook gehad, raar
ReagerenStardust17 april 2023 om 23:35Heeft u inmiddels al een oorzaak gevonden
ReagerenAnoniem20 september 2023 om 11:14Ik heb dit nu ook wat moet ik doen?
ReagerenSuus20 september 2023 om 12:27Je huisarts om advies bellen?
ReagerenSusanne1 november 2023 om 21:24Weet iemand de oorzaak hiervan?
ReagerenSusanne2 november 2023 om 09:58Weer u wat het was?
ReagerenZoé10 mei 2024 om 11:27Hoi,
Ik heb momenteel exacte hetzelfde aan de hand… Weet jij al een oorzaak hiervan?
Bij mij gaat het gepaard met hevige krampen.Ik maak me zorgen, wat was de oorzaak van dit?
ReagerenSuus10 mei 2024 om 12:26@Zoé
Reageren
Persoonlijk zou ik dan even de huisarts om advies bellen.
Via een forum is de oorzaak wat lastig vast te stellen, iemand kan vertellen wat het bij hem of haar was,maar je weet nog steeds niet wat het bij jou is……Lisa17 september 2024 om 18:45Sorry maar dit heb ik ook en ik denk dat het komt door de atorvastine die ik inneem omdat mijn cholesterol te hoog was mijn zus zegt dat t waarschijnlijk de suiker is die ik teveel heb gegeten altijd ik heb altijd veel te veel zoet gegeten en suiker zet zich in het lichaam om in olie en nee het ruikt helemaal niet je moet je wel wassen als je van de wc komt anders blijft je kont vettig.
ReagerenLisa17 september 2024 om 18:50Ik heb dit al een paar weken sinds ik atorvastine inneem door een te hoge cholesterol. Ik denk dat het de teveel aan suiker is die zich in het lichaam omzet in olie . Ik moet een afspraak maken bij de dokter hierover. Weet jij al wat de oorzaak is bij jou
Reageren