- help12 december 2019 om 21:43
ik heb sinds vanmiddag last van als ik naar de wc ga en nummer 2 moet, dan er dan veel lucht uit komt en dan af veeg, er allemaal fel oranje vlekken, een soort vloeistof of olie ofzo op het toiletpapier zit. Ik heb dit nog nooit eerder gehad en snap ook niet waar dit vandaan komt.
Weet iemand wat dit is
9 reactiesReagerenhelp12 december 2019 om 21:47ik heb ook hele tijd gevoel alsof ik naar de wc moet maar er komen dan alleen kleine scheetjes of mini keutels uit en dan ook die oranje vlekken/olieachtig iets?? ik maak me best zorgen
ReagerenJohn (moderator)
12 december 2019 om 21:58Wat heb je gegeten en gedronken gisteren?
Reagerenhelp12 december 2019 om 22:34Ik heb gister gegeten
Yoghurt (eet ik elke ochtend) met muesli, smiddags krentenbolletjes, wat paprika chipjes en bijna een hele zak ongezouten cashewnoten. ( dit had ik nog nooit eerder gegeten) savonds at ik biefstuk met aardappeltjes en dat was het.
ReagerenJohn (moderator)
12 december 2019 om 22:45paprika chipjes en bijna een hele zak ongezouten cashewnoten
De kleur van de paprika en de olie van de noten
Reagerenhelp12 december 2019 om 22:47Oh oke! ik eet wel vaker paprika chips maar nog nooit eerder last van gehad. De noten heb ik idd nooit eerder gegeten dus dat zou goed kunnen. Gaat dit snel weer over?
ReagerenJohn (moderator)
12 december 2019 om 22:48Dat zal morgen wel weer weg zijn
ReagerenTurtle10 oktober 2024 om 11:26Ik heb gisteren gele rijst op en nu hebben gele ontlasting is dit normaal en ben erg winderig pff is dit normaal
ReagerenSuus10 oktober 2024 om 11:32Wat er in gaat, komt er ook weer uit……
ReagerenJohn (moderator)
10 oktober 2024 om 16:16Dat is dan vande kleurstof van de rijst
Reageren