Zoeken Vraag het forum

Darmklachten pds c en moeeee

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Aatje

Hoi
    2 jaar geleden viel ik uit op mijn werk vanwege extreme concentratieproblemen vermoeidheid erge buikpijn omval gevoel
    Toen kreeg ik een aantal onderzoeken
    Ontlasting en lactose intolerantie test bloedonderzoek
    Werd weggezet als prikkelbaredarmsyndroom
    Kreeg duspatal hielp niets
    De tijd erna werd het nog veel erger
    Terug naar darm dokter in duitsland
    Kreeg darmonderzoek kwam uit dat de darmen langer zijn dan normaal en hypermobiel verder niks geks
    Kreeg psylium vezels hielp wel een beetje maar de pijn bleef en om de 3 4 weken erge constipatie en moest dan steeds met een darmspoeling wat je normaal voor een onderzoek doet 4 liter moviprep drinken en werd dan leeg en kon weer een paar weken vooruit
    Eet plantaardig en beweeg veel 1 uur fietsen per dag en doe schoonmaakwerk inmiddels weer
    En heb ook parasieten onderzoek gehad was niks
    Lactulose co2zetpillen en nu constella
    Helpt niet Word alleen maar zieker en ik moet heel diep nadenken wat ik de dag voor deze dag heb gedaan kan niet tegen geluiden of aanrakingen spierpijn rugpijn met uitstraling naar benen en altijd extreem moe kan me niet goed concentreren
    En als ik uitrust voel ik me nog moe of bijslapen helpt ook niets

Slik ook probiotica

De dokters nemen me niet meer serieus naar mijn gevoel moet er mee leren leven en stress is er wel al heel lang in mijn leven maar vind het ook heel erg dat de dokters dat maar blijven roepen en er geen oplossing komt ja ze hebben allerlei medicijnen geprobeerd maar ik word steeds zieker en ik ben gewoon bang dat het nooit meer beter word
    Ik ben ook een mama en ik wil gewoon leuk zijn en gezellig en energiek

Heeft iemand nog ideen wat het zou kunnen zijn of wat ik hieraan kan doen?

Reageer op: Darmklachten pds c en moeeee
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.