- Anoniem9 maart 2015 om 16:06
Beste lezer!
Hier zit ik dan verdrietig op de bank! 24 jaar en obstipatie!
Vanaf september heb ik klachten, eerst minstens 6x per dag naar het toilet en slijm! December Internist en colonscopie geen bijzonderheden.. Spastische darm PDS was de diagnose.. Nu zit ik met obstipatie vanaf januari! 1x per week met moeite en dan dankzij kruiden thee ( wat veel krampen veroorzaakt!).. Ik heb al movicolon gebruikt hielp niks… Toen 1x per dag metamucil ook geen resultaat.. Vandaag opnieuw naar de huisarts ze gaat mij terug naar de internist sturen niet omdat ze denkt dat het ernstig is maar om te vragen of er nog opties zijn!Tot die tijd vroeg ze mij om sochtends 2 zakjes metamucil in te nemen! Het vreemde is dat ik het nu eng vind! Heeft iemand tips wat ik kan doen?
Het vreemde ik voel geen aandrang!
Hopelijk krijg ik een reactie:)
Linda.
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
9 maart 2015 om 16:22PDS kan vervelende klachten veroorzaken. De internist heeft wellicht nog ideeën om je probleem te verhelpen of in ieder geval te verbeteren.
ReagerenAnoniem9 maart 2015 om 16:40Bedankt voor je snelle reactie!
Reageren
Ik zal morgen beginnen met 2x metamucil! Heb er nog wel een hard hoofd in omdat 1 al niet hielp! De dokter zei dat 1 misschien net te weinig was.. Daar heb ik nog nooit van gehoord?John (moderator)
9 maart 2015 om 16:49Waar heb je nog nooit van gehoord?
Reageren
Je bedoelt dat 1 metamucil te weinig kan zijn?
Dat kan wel heel goed hoor.