Zoeken Vraag het forum

Veel moeten boeren

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • NPA

Hallo,

Ik heb al enige tijd last van lucht boeren, het zijn kleine boertjes met lucht die ik soms non stop achter elkaar kan laten voor een aantal minuten lang als ik zou willen.

Het blijft lucht dat ophoopt, ook geen last van maagzuur, verder geen last van eetlust vermindering of dergelijke. Als ik een paar minuten lang geen boer laat voel ik het ophopen in mn keel, zodra ik een boer laat is de druk kort weg en komt dan weer teruf totdat ik een boer laat.

Wat zou dit kunnen zijn?

3 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Dat lijken toch maagklachten…..kan te maken hebben met wat je et en drinkt

Reageren
    NPA

Hmm apart, dit is van de ene op de andere dag gekomen en duurt inmiddels al bijna een jaar. Maakt niet uit wat ik eet of drink. De huisarts werkt helaas ook niet echt mee.

Aankomende week toch maar even naar een andere huisarts

Reageren
    derek dijkstra

Goedenavond,

Ik heb ook last van boeren,
    die van mij zijn alleen heel erg lang en hard, daarna heb ik uren geen last en dan komt het weer… heel erg hard en luid en kan het ook niet tegenhouden… het moet er dan uit, waar ik ook ben of wat ik ook doe..

ik wordt daar heel onzeker van..

Reageren
Reageer op: Veel moeten boeren
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.