- Ingrid20 januari 2018 om 17:03
Elke morgen hevige buikkrampen gepaard met dunne ontlasting de loop van de dag continue buikpijn en geen eetlust. Bij een appel zit ik al propvol! En de krampen zit middenonder in de buik. Heb hier al een week last van.
10 reactiesReagerenMelanie20 januari 2018 om 17:07Ook ik heb hier last van. Al bijna 2 weken.
Reageren
Ben uitgebreid onderzocht maar er is niets gevonden.
Maar ik loop nu nog steeds met dezelfde klachten ben veel afgevallen ook.
Hoop zo dat ik er snel vanaf kom.John (moderator)
20 januari 2018 om 17:31Ga met de klachten naar de huisarts
ReagerenMelanie20 januari 2018 om 17:39Ingrid21 januari 2018 om 11:45Daar ben ik al lang geweest uiteraard en ook naar spoedeisende hulp maar ze denken gewoon buikgriep maar dat geloof ik niet. Ze hebben alleen gevoeld meer niet!
ReagerenJohn (moderator)
21 januari 2018 om 12:25Als de klachten blijven aanhouden, toch maar terug gaan naar de huisarts. Vraag dan een verwijzing voor de MDL arts
ReagerenMelanie21 januari 2018 om 14:35Ook bij mld. arts ben ik geweest.
Reageren
Ook deze stuurt me naar huis met sterke pijnstillers en zegt dat hij het niet weet.Anoniem26 april 2020 om 08:34John heb nu al week of zes lichte niet vaste ontlasting niet waterdun maar gewoon niet echt drol af en toe wat donkerder van kleur en altijd licht buikkramp stoort mij niet erg maar voel gewoon beetje kramp echt onderin onder de navel nog denk net boven schaamstreek het stoort me allemaal niet zo maar heb wel heel veel stres waar ik voor behandeld word zou dit door stress kunnen komen of naar huisarts ?
ReagerenJohn (moderator)
26 april 2020 om 11:35Dat kan zeker van de stress zijn
ReagerenAnoniem16 augustus 2020 om 06:53Beste john
heb al 5 maanden verschillende buikklachten van lichte dan weer normale ontlasting borrelende darmen heb bloedonderzoek gehad en colonscopie en alles zag er goed uit wel verhoogde calprotectine tot zes weken geleden nu moet ik over zes weken weer calprotectine laten onderzoeken en bloed prikken het gaat niet slecht maar ben gewoon bang voor iets ernstigs heb nooit pijn gehad alleen gevoel dat darmen van slag zijn zou dit op iets anders kunnen duiden ?
ReagerenJohn (moderator)
16 augustus 2020 om 15:45Het zou PDS kunnen zijn
Reageren