Zoeken Vraag het forum

Hevige kramp en steken

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Krampje

Hallo,

Ik heb al een paar maanden last van hevige krampen die langer een uur aanhouden. Ze kwamen ongeveer 1 x in de week. Ik ben iets meer dan een maand geleden naar de huisarts geweest, ze wisten het niet precies en hebben me nog een keer laten komen met uitslagen of ik een bacterie in de darmen of blaas had. Had ik niet, ze zeiden dat ik een verstopping in de darmen had. Ik vond dit al gekkig aangezien ik geen moeite heb met ontlasting. Ik heb me wel aan hun advies gehouden, fruit eten en vooral kiwi. In de tussentijd heb ik geloof maar 1x krampen gehad, maar afgelopen vrijdag ging het helemaal mis. Het begon met krampen dus ik dacht oke hier gaan we weer. Maar het liep uit tot hele heftige steken dat voelde als messen. Het zat onder de navel. Het hield na een uur op. Daarna was ik helemaal suf. Ik denk dat het of liesbreuk is (heb het gehad toen ik kleiner was) of iets met de appendix of darmen zelf. Ik denk niet menstruatie klachten want dat herken ik anders. Ik voel me ook alsof mn buik opgezet is en het voelt allemaal niet oke.

John (moderator)

Ik denk dat het toch eerder je darmen zijn. ga met de klachten terug naar de huisarts en vraag een verwijzing voor de MDL-arts

Reageren
Reageer op: Hevige kramp en steken
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.