- Anoniem13 november 2017 om 11:23
beste Tandor,
gister voelde ik me prima. Ik hb op werk friet gehad en toen ik thuis kwam wat lasagne en ging toen gelijk na bed. Nu rond een uur of 3 uur snachts ging mijn maag/darmen behoorlijk knorren/romellen en het deed ook pijn. Ik ben een paar keer naar het toilet gegaan maar er kwam maar niks. Nu moest ik om 5.30 wakker worden en ben ik me maar gaan klaAr maken (nogsteeds met buikpijn) toen ik eenmaal weer naar het toilet ging braakte ik opeens uit het niets alles uit zonder dat ik echt misselijk was ofzo. Na het braken heb ik tot nu nogsteeds wat maagpijn en last van diarree… nu is mijn vraag hoe kan dit opeeens rn wat is het.
Groetjes
10 reactiesReagerenJohn (moderator)
13 november 2017 om 11:50Waarschijnlijk is de friet of de lasagne niet goed gevallen…Dat kan wel eens een keer gebeuren. Of de friet in slecht/oud vet gebakken of de lasagne was niet meer goed.
ReagerenAnoniem13 november 2017 om 14:36ik heb zojuist overgegeven en er kwam donkergroen spul uit (?) kan dit mijn pil zijn geweest
ReagerenJohn (moderator)
13 november 2017 om 14:57Ik denk niet dat je pil donkergroen is. Het kan galvocht zijn.
ReagerenCatootje13 november 2017 om 15:39Het beste voor je gezondheid is om te zorgen voor complexe koolhydraten, voldoende eiwitten, vetten en vezels bij elk eetmoment. Een patatje is vooral vet en koolhydraten; bij lasagne zit er, als het goed is, nog eiwit bij. Sowieso kunnen dit soort gerechten minder goed vallen.
Gebruik van de anticonceptiepil kan ook voor klachten zorgen en dan was het eten net even teveel.
ReagerenAnoniem13 november 2017 om 15:40ik heb in 2015 mijn gal laten verwijderen ivm galstenen. Waar komt het gal vocht dan vandaan?
ReagerenAnonirm13 november 2017 om 15:57Moet ik naar de doktor?
ReagerenJohn (moderator)
13 november 2017 om 16:09dan zou het geen galvocht moeten zijn. Dat waarschijnlijk toch iets van voedsel of drinken. Als dat en keer voorkomt, hoef je daar niet naar de dokter voor. Maar je moet wel op je eten letten als je galblaas is verwijderd. Vet eten kan dan wel problemen geven.
ReagerenAnoniem14 november 2017 om 11:51ik word wakker en het is opeens helemaal verdwenen? Behalve dat ik nog een beetje duizelig ben maar dat komt denk ik omdat ik gister heel de dag gelegen heb… ik ben toch niet zwanger?
ReagerenJohn (moderator)
14 november 2017 om 12:08Dat is dan toch prima. Nou maar hopen dat het weg blijft.
Hoezo zwanger? Dat zijn toch geen zwangerschapssymptomen
ReagerenAnoniem14 november 2017 om 12:58ben nu bijvoorbeeld weer best wel misselijk na mijn ontbijtÂ
Reageren