Zoeken Vraag het forum

Wat heb ik?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Liesanne

Hallo,

Ik heb sinds 6 weken al last van kleine beetjes bloed aan het einde van het afvegen van mijn billen. Het was toen helemaal pas aan het einde en echt maar heel klein beetje, leek mij meer dat het kwam van een wondje en heb zelf ook het idee dat mijn billen wat schraal zijn en ook vaak zeer doen na het afvegen. Totdat ik vanochtend weer mijn billen afveegde en er al na de 2e keer afvegen vrij veel bloed bij zat en daarna ook nog een aantal keer. Maar verder ben ik net ook weer na de wc geweest en was het weer hetzelfde als hiervoor. Heb wel de laatste tijd ook wat vaker last van borrelende darmen en heb vorige week donderdag last gehad van diarree en buikkrampen, maar dat was alleen maar die dag en verder nergens last meer van gehad. Heb nu wel af en toe nog last van een buikkramp en dan het gevoel dat ik naar de wc moet, maar dat is dan binnen 1 minuut ook weer weg.

Wie kan mij helpen? Ik durf eigenlijk niet zo goed naar de dokter toe, ik zie al gelijk de ergste scenario’s door m’n hoofd vliegen.

Groetjes, Liesanne (18 jaar(

5 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Kijk zelf eerst eens even naar je anus of er iets opvalt…Het kan een aambei zijn of een anusfisuur.

Reageren
    Liesanne

Okay! en als ik inderdaad iets zie, wat op aambeien o.i.d zou kunnen duiden?

Reageren
    John (moderator)

Als het een aambei of een fissuur is, kun je daar zalf voor halen

Reageren
    Liesanne

Het is echt helemaal knal rood tussen mn billen, alleen echt bij m’n anus kan ik het niet zien, maar denk je dat dit de oorzaak zou kunnen zijn?

Reageren
    John (moderator)

Het zou kunnen, maar dat kan ik zo ongezien ook zeggen. Dus toch maar eens even naar de dokter…het kan een infectie zijn.

Reageren
Reageer op: Wat heb ik?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.