- Anoniem30 oktober 2017 om 14:10
Hi ik had al eerder een topic geopend over een maag bacterie die werd gevonden en ik een dubbele kuur Pantopac heb gehad. Afgelopen vrijdag was mijn laatste strip ochtend en daarna was het klaar. Die dag erna was het best ok. Voelde me goed maar zaterdag nacht brak me het zweet uit. Hele vage pijnlijke menstruatie achtige pijn in de onderbuik. Ontzettend misselijk en de hele dag door licht misselijk. Heb toen maar 2 paracetamol ingenomen. Vannacht heb ik redelijk geslapen alleen ben ik nu dood vermoeid het liefst lig in in bed maar ben nu aan het werk.. hoofdpijn en kan me niet temperaturen maar heb behoorlijk rode wangetjes mss lichte verhoging? Verder voel ik me lamlendig en af en toe steekt de misselijkheid weer op..
Of die heliocopbacter weg is weet ik niet want ik kan pas na 6 weken een ontlasting onderzoek doen en na 3 maanden pas een bloedonderzoek volgend mijn huisarts. Maar het baart me zorgen. Daarnaast heb ik een schimmelinfectie en dit weet de HA ook. Ik weet nu even niet of deze NA bij bewerkingen erbij horen.. Iemand hier ervaringen mee?