- lnnnnsx13 oktober 2017 om 20:16
Help :’(
Ik heb al ontzettend lang een heleboel vage klachten. Ik voel me momenteel ook weer honds-beroerd en ik wil/kan mijn huis helemaal niet meer uit. Is er iemand die deze symptomen herkend??
-chronische diarree (al jaren lang, NOOIT normale ontlasting of verstopping)
-vette, zuur stinkende, ‘remspoor’ontlasting
-extreem veel gasvorming (opgezette buik, winderig, veel boeren, oprispingen)
-ene keer kan ik de hele dag op de wc zitten, andere keer wel aandrang maar er komt niks
-misselijkheid en geen tot weinig eetlust
-moe en misselijk (ook weer oprispingen en kokhalzen) na maaltijden
-huilerig/depressief
-heel vaak migraine achtige hoofdpijn
-“mistig”/licht gevoel in het hoofd, zwart zien bij snel opstaan of te snel bewegen
-vaak koude handen en voeten
-heel vaak spier en gewrichtspijntjes (nek, kaak, schouders, rug, knie)
-jeukende hoofdhuid en bovenarmen (hier zitten vaak hele kleine witte bultjes?)
-huidschilfers (hoofdhuid en naast neus)Deel alsjeblieft jullie ervaringen.
5 reactiesReageren^13 oktober 2017 om 20:19OOK ENORME SLAAPPROBLEMEN! (‘S NACHTS NIET OF HEEL SLECHT KUNNEN SLAPEN)
ReagerenJohn (moderator)
13 oktober 2017 om 21:17Ben je met de klachten ook al bij de huisarts geweest? Zijn er onderzoeken gedaan?
Reageren^13 oktober 2017 om 22:03mijn huisarts neemt helaas nooit klachten serieus, alles moet maar opgelost worden met een aspirine. ik heb inmiddels wel een inschrijving verstuurd naar een andere huisarts, maar ben wel erg benieuwd of mensen dit herkennen 🙂
ReagerenHenk4018 juli 2019 om 21:59Dirk27 augustus 2019 om 10:47Heb je veel last van stress/ spanning?
Ook last van buikpijn?
Stress veroorzaakt het niet maar kan het wel verergeren. Ik kan best begrijpen dat dit alles stressvol is voor je.
Kan je ook terugdenken wanneer de klachten zijn begonnen?
Reageren