- Talleke198126 juli 2017 om 13:59
Hallo allemaal,
Voor 13 jaar geleden is mijn galblaas verwijderd. Ik kon een veranderende stoelgang krijgen. Idd zolang ik me kan herinneren diarree. Voor 4 jaar geleden is er uit gekomen dat ik een parasiet genaamd giardia had en dat ik coeliakie heb. Ondanks glutenvrij eten bleef de diarree. Ook heb ik lactose uitgesloten uit mijn voeding maar daar kwam ook niets uit. Ik bleef klachten houden. Nu net weer een ontlasting onderzoek gehad naar giardia maar deze was negatief. Nu wil de huisarts mij doorsturen naar een diëtiste. Ik heb elke ochtend ontlasting, eerste keer is relatief normaal maar daarna word het dun. In de middag en avond weinig tot geen last van ontlasting wel soms rommelende darmen. Ook geen buikkrampen of pijn, wel veel boeren en soms scheetjes laten.
Dus….wie kent of herkent dit en heeft eventueel een oplossing? Ik heb er veel last van aangezien ik bij aandrang gelijk naar de wc moet. En ik merk daardoor dat ik bepaalde plekken ga mijden.
Alvast hartelijk dank.
Groetjes,
Talleke1981
4 reactiesReagerenJohn (moderator)
26 juli 2017 om 18:17Ik denk dat het een goed plan is om naar een diëtiste te gaan.
ReagerenDommedaris26 juli 2017 om 18:57Truusje22 januari 2018 om 22:40Hallo ik heb de laatste tijd veel diaree waterig dan twee dagen dan krijg ik kramp en dan weer een paar dagen niet en elke keer maar borrelen in me buik als ik moet krijg ik erg veel pijn wat kan hier de oorzaak zijn
ReagerenJohn (moderator)
22 januari 2018 om 23:15Het kan een virus zijn of een darmbacterie. Ga met de klachten naar de huisarts.
Reageren