- Anna8 juli 2017 om 23:28
hallo,
ik heb al een week last van mijn boven buik, vooral het gebied rechts en met uitstraling naar het midden van de buik, rechter zijde en rechter kant rug. Deze pijn was eerst vaag aanwezig maar sinds een nacht kwam dit tot een hoogtepunt met hevige pijn. Die dag erop naar huisarts geweest die niet helemaal zeker wist wat het was maar een vermoeden had op galstenen en wilde een echo laten maken. Deze echo kan echter pas over 2 weken. Urine en bloed was overigens goed. Nu heb ik naast de pijn in mijn buik ook last van diarree/verstopping in mijn darmen en doen mijn darmen ook sinds die nacht vaak pijn. (Buikpijn in de onderbuik), ik ben erg vermoeid en heb soms ook last van kortademigheid. (Misschien angst) Nu heb ik sinds het gesprek met de huisarts al 3 pijnaanvallen gehad en ik vraag me dus af of ik de huisarts weer moet bellen of gewoon die 2 weken moet afwachten?
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
9 juli 2017 om 00:10Ik zou toch de huisarts bellen. De huisarts kan in ieder geval iets tegen de pijn voorschrijven
ReagerenAnna9 juli 2017 om 10:49Tandor, van de huisarts moet ik paracetamol nemen tegen de pijn maar dit helpt niet bepaald.
ReagerenJohn (moderator)
9 juli 2017 om 11:06Daarom dus naar de huisarts. Dan kan die iets anders voorschrijven
Reageren