Zoeken Vraag het forum

Pijn boven in de buik (midden/rechts)

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anna

hallo,

ik heb al een week last van mijn boven buik, vooral het gebied rechts en met uitstraling naar het midden van de buik, rechter zijde en rechter kant rug. Deze pijn was eerst vaag aanwezig maar sinds een nacht kwam dit tot een hoogtepunt met hevige pijn. Die dag erop naar huisarts geweest die niet helemaal zeker wist wat het was maar een vermoeden had op galstenen en wilde een echo laten maken. Deze echo kan echter pas over 2 weken. Urine en bloed was overigens goed. Nu heb ik naast de pijn in mijn buik ook last van diarree/verstopping in mijn darmen en doen mijn darmen ook sinds die nacht vaak pijn. (Buikpijn in de onderbuik), ik ben erg vermoeid en heb soms ook last van kortademigheid. (Misschien angst) Nu heb ik sinds het gesprek met de huisarts al 3 pijnaanvallen gehad en ik vraag me dus af of ik de huisarts weer moet bellen of gewoon die 2 weken moet afwachten?

3 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Ik zou toch de huisarts bellen. De huisarts kan in ieder geval iets tegen de pijn voorschrijven

Reageren
    Anna

Tandor, van de huisarts moet ik paracetamol nemen tegen de pijn maar dit helpt niet bepaald.

Reageren
    John (moderator)

Daarom dus naar de huisarts. Dan kan die iets anders voorschrijven

Reageren
Reageer op: Pijn boven in de buik (midden/rechts)
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.