Zoeken Vraag het forum

Galproblemen?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Julia

Hallo

Mijn galblaas is ruim een jaar geleden verwijderd ivm galstenen, sinds de operatie heb ik last van diarree , soms weken achter elkaar , ook obstipatie .

Dit wisselt  elkaar soms heel snel af, darmkrampen , opgezette buik.

Ik heb al een echo gehad van de buik en darmen en uiteindelijk kwam eruit dat dit het prikkelbaar darmsyndroom is , verder heb ik hier helaas geen informatie over meegekregen, alleen moest ik opletten op vet eten en ook stress vermijden.

Nu het probleem: sinds twee weken heb ik last na het eten van pijn op de plek waar de galblaas heeft gezeten en ook op de plek van de lever.

De pijn in bijna niet te houden en duurt ongeveer 20 minuten , dan zakt het iets af, het lijkt op de galkoliekaanvallen die ik altijd had. Het straalt uit naar mijn rug en zelfs mijn maag.

wat kan dit zijn? Op de echo was er niets te zien volgens de arts.

Bedankt

2 reacties
    Reageren
    Bishop

Dag Julia

Na een operatie aan een orgaan die deel maakt van het spijsverteringsstelsel, is het normaal dat het pijn kan doen, en dat je iets overhoud zoals het PDS, prikkelbare darm syndroom. Nu, ik ben geen expert in de anatomie van een galblaas, dus met zekerheid kan ik niks zeggen. Wel kan ik zeggen dat er misschien een complicatie is gebeurd na de operatie, of het is gewoon pijn die je lichaam nog moet verwerken

Reageren
    Julia

bedankt !

Reageren
Reageer op: Galproblemen?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.