- Saar9 januari 2017 om 23:42
Hallo,
Ik heb nu al een paar keer gehad dat ik plots een knorrend gevoel heb onder mijn linker borst, wat dan een tijdje aanhoud. Het voelt precies het zelfde als wanneer je maag knort, alleen dan op een andere plek. Soms weet ik ook niet of het gevoel echt onder mijn borst zit of dat het toch hoger zit.
Ik heb nu ook al enige tijd last van chronisch hyperventilatie en daarbij de angst dat ik iets aan mijn hart zou hebben (door de pijn op de borst) waardoor ik hier bij ook gekke dingen in mijn hoofd haal. Ik heb ook wel eens pijn onder mijn borst. Door al die stress werken mijn darmen sowieso niet helemaal optimaal meer, heeft dit dan gewoon daar mee te maken? Ik weet wel dat je darmen nog rond dat gebied zitten.
Herkent iemand dit?
Ik heb het idee dat ik het vooral heb wanneer ik honger heb maar het kan ook heel goed dat ik dat mezelf aan praat.
Ik ben trouwens 19 en verder gewoon gezond.Ik hoop dat iemand mij kan helpen!
2 reactiesReagerenJohn (moderator)
10 januari 2017 om 01:11Het zal je darmstelsel en je maag zijn door de CHV en hypochondrie
ReagerenAnoniem23 juli 2023 om 17:02Ik heb het zelf ook, ik heb een hartfimpje gemaakt en k ben echt meer dan 10x naar de dokter gegAn en ze kunnen niks vinden ik denk echt dat het te maken heeft met stress en als je darmproblemen hebt ook daarmee
Reageren