Zoeken Vraag het forum

Knorrend gevoel onder borst

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Saar

Hallo,

Ik heb nu al een paar keer gehad dat ik plots een knorrend gevoel heb onder mijn linker borst, wat dan een tijdje aanhoud. Het voelt precies het zelfde als wanneer je maag knort, alleen dan op een andere plek. Soms weet ik ook niet of het gevoel echt onder mijn borst zit of dat het toch hoger zit.
    Ik heb nu ook al enige tijd last van chronisch hyperventilatie en daarbij de angst dat ik iets aan mijn hart zou hebben (door de pijn op de borst) waardoor ik hier bij ook gekke dingen in mijn hoofd haal. Ik heb ook wel eens pijn onder mijn borst. Door al die stress werken mijn darmen sowieso niet helemaal optimaal meer, heeft dit dan gewoon daar mee te maken? Ik weet wel dat je darmen nog rond dat gebied zitten.
    Herkent iemand dit?
    Ik heb het idee dat ik het vooral heb wanneer ik honger heb maar het kan ook heel goed dat ik dat mezelf aan praat.
    Ik ben trouwens 19 en verder gewoon gezond.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen!

2 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Het zal je darmstelsel en je maag zijn door de CHV en hypochondrie

Reageren
    Anoniem

Ik heb het zelf ook, ik heb een hartfimpje gemaakt en k ben echt meer dan 10x naar de dokter gegAn en ze kunnen niks vinden ik denk echt dat het te maken heeft met stress en als je darmproblemen hebt ook daarmee

Reageren
Reageer op: Knorrend gevoel onder borst
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.