- Maria3 januari 2017 om 00:37
Ik ben rond oud jaars-avond bij mijn vriend gaan gourmetten. Die zelfde avond, pak en beet rond 1 uur snachts begon ik toch iets van lichte buikpijn te krijgen. De dag erna had ik vrijwel niks.
Vandaag (maandag) werd ik wakker en voelde me een aantal uren beetje misselijk. Dit ging na een paar uur weg. Ik heb bijna de gehele dag een opgeblazr gevoel gehad in mijn buik en ben deze avond al binnen anderhalf uur 2x naar de WC gelopen voor de grote boodschap. Het was lichtelijk waterig maar geen diarree/het was een redelijk normale stoelgan in beiden gevallen.
Zou dit voedselvergiftiging kunnen zijn (mocht dat enkele dagen kunnen rekken) of heb ik een maag irritatie opgelopen?. Ik ben zelf nog 2 weken af van mijn menstruatie dus dat kan het niet zijn (zet het er maar voor de zekerheid bij).
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
3 januari 2017 om 01:12Het was lichtelijk waterig maar geen diarree.
Als ontlasting waterig is, dan is het diarree. Het is mogelijk dat het een bacteriële infectie is. Misschien vlees niet goed gegaard met gourmetten.
ReagerenMaria3 januari 2017 om 01:16Is het niet raar dat ik nieuw jaars dag buikpijn had. Toen niks. En vandaag opeens wel? En gaat het vanzelf over?
ReagerenJohn (moderator)
3 januari 2017 om 01:21Dat is niet raar en gaat in de regel vanzelf weer over. Â Alleen als je hoge koorts krijgt, moet je even naar de huisarts
Reageren