- Anoniem28 december 2016 om 16:07
Beste allemaal,
Sinds enkele dagen last van een aantal klachten. Pijn op borst aan rechterkant, vooral bij diep inademen (voelt een beetje als een verrekte spier). Brok in keel (gehele dag door) maakt niet uit of ik net gegeten heb of niet. Slechte adem en lichaamsgeur. Dit heb ik echt sinds een paar dagen! Onwerkelijk dromerig gevoel en af en toe een wat wazig zicht. Pijn rechtsboven in de buik welke af en toe uitstraalt naar de rug. Ik denk zelf dat het aan de spijsvertering ligt. Kan dit bijv. De galblaas zijn? Of heb ik het helemaal mis en moet ik denken aan verkeerde (teveel) ademhaling? Op internet wordt ik helaas niet veel wijzer, van de huisarts ook niet. Iemand een idee of bekend met de klachten?
4 reactiesReagerenAnoniem28 december 2016 om 16:14Oja, sinds vanmorgen ook spierpijn in mijn hals / nek door opgezette klieren. En al enige tijd last van donkergele urine. Weet niet of het ermee te maken heeft
ReagerenJohn (moderator)
28 december 2016 om 17:10Een verrekte spier en verkeerd ademhalen kan wel voor wat klachten zorgen. Â Daarnaast zou je nu een virusinfectie kunnen hebben.
Hoe oud ben je? Ben je man of vrouw? Doe eens even de test op:
http://www.dokter.nl/zelftesten/hyperventilatietest/ Â Â om te kijken of er iets mis gaat met je ademhaling
ReagerenAnoniem28 december 2016 om 17:16Ik weet niet of ik een verrekte spier in de borstkas heb, het voelt een beetje zo. Ik heb volgens mij geen rare bewegingen gemaakt. Ik ben trouwens een man van 33 jaar. De hyperventilatietest gaf een score van 45
ReagerenJohn (moderator)
28 december 2016 om 17:23Dan gaat er in ieder geval iets niet goed met je ademhaling, waardoor er wel wat klachten kunnen ontstaan. De pijn in de buik zou door je darmen veroorzaakt kunnen worden, maar ook door een verrekte spier. Daarnaast zou je dus een virusinfectie kunnen hebben.
Kijk hier maar eens naar mogelijke klachten door hyperventilatie:
http://hyperventilatiesymptomen.nl/klachten-symptomen.html
Als de klachten aanhouden, ga dan naar de huisarts.
Reageren