Zoeken Vraag het forum

Problemen spijsvertering

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Beste allemaal,

Sinds enkele dagen last van een aantal klachten. Pijn op borst aan rechterkant, vooral bij diep inademen (voelt een beetje als een verrekte spier). Brok in keel (gehele dag door) maakt niet uit of ik net gegeten heb of niet. Slechte adem en lichaamsgeur. Dit heb ik echt sinds een paar dagen! Onwerkelijk dromerig gevoel en af en toe een wat wazig zicht. Pijn rechtsboven in de buik welke af en toe uitstraalt naar de rug. Ik denk zelf dat het aan de spijsvertering ligt. Kan dit bijv. De galblaas zijn? Of heb ik het helemaal mis en moet ik denken aan verkeerde (teveel) ademhaling? Op internet wordt ik helaas niet veel wijzer, van de huisarts ook niet. Iemand een idee of bekend met de klachten?

4 reacties
    Reageren
    Anoniem

Oja, sinds vanmorgen ook spierpijn in mijn hals / nek door opgezette klieren. En al enige tijd last van donkergele urine. Weet niet of het ermee te maken heeft

Reageren
    John (moderator)

Een verrekte spier en verkeerd ademhalen kan wel voor wat klachten zorgen.  Daarnaast zou je nu een virusinfectie kunnen hebben.

Hoe oud ben je? Ben je man of vrouw? Doe eens even de test op:

http://www.dokter.nl/zelftesten/hyperventilatietest/    om te kijken of er iets mis gaat met je ademhaling

Reageren
    Anoniem

Ik weet niet of ik een verrekte spier in de borstkas heb, het voelt een beetje zo. Ik heb volgens mij geen rare bewegingen gemaakt. Ik ben trouwens een man van 33 jaar. De hyperventilatietest gaf een score van 45

Reageren
    John (moderator)

Dan gaat er in ieder geval iets niet goed met je ademhaling, waardoor er wel wat klachten kunnen ontstaan. De pijn in de buik zou door je darmen veroorzaakt kunnen worden, maar ook door een verrekte spier. Daarnaast zou je dus een virusinfectie kunnen hebben.

Kijk hier maar eens naar mogelijke klachten door hyperventilatie:

http://hyperventilatiesymptomen.nl/klachten-symptomen.html

Als de klachten aanhouden, ga dan naar de huisarts.

Reageren
Reageer op: Problemen spijsvertering
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.