- Anoniem20 november 2016 om 12:35
Hallo,
Ik heb sinds een aantal maanden (lijkt wel) vaker maagklachten.
Heb vooral vaker dat ik winden moet laten, maar ook weer niet heel vaak.
En het lijkt alsof ik gewichtsverlies heb, maar ik weet niet of dit aan de weegschaal ligt (want eergisteren stond er nog 66,5 en nu 65,7 maar dat kan volgensmij helemaal niet).
Ook heb ik net voor de zomervakantie bloed bij de ontlasting gehad, alleen ben daarmee naar de huisarts geweest en die zei dat het niks om zorgen te maken is.
Heb ook af en toe dunne ontlasting, maar volgensmij is dit ook gewoon normaal?
Ben verder nooit misselijk of iets in die richting en heb gewoon honger/trek als normaal.Het enige wat ik eigenlijk wil weten is, of het niks ernstigs is.
groetjes, iemand van 17
14 reactiesReagerenAnoniem20 november 2016 om 13:30Ofja dunne ontlasting, meer lichtbruin en makkelijk afbreekbaar gek gezegd.
ReagerenJohn (moderator)
20 november 2016 om 13:57Dat is dan toch niks raars.
Reageren
Als de maagklachten aanhouden, ga dan terug naar de huisarts.
Gebruik je regelmatig energy drinks?Anoniem20 november 2016 om 14:02Nooit,
Wel best vaak frisdranken.
Maar de klachten zelf zijn niet belemmerend. Dus er is niks mis eigenlijk? Want vroeg me dat af door het gewichtsverlies. of is dat ook gewoon iets normaals?
ReagerenJohn (moderator)
20 november 2016 om 14:23Je gewicht kan best wel schommelen. Dat hangt ook wanneer je je weegt. Voor en het poepen bijvoorbeeld kan zomaar een paar honderd gram verschillen.
Reageren
Daarnaast is er ook nog verschil tussen ochtend en avondgewicht
Als ze er verder geen last van hebt is er niets aan de hand.Anoniem20 november 2016 om 14:26Anoniem20 november 2016 om 14:40Moet vandaag ook plots heel vaak naar de wc terwijl ik bijna niks heb gedronken. Is ook normaal zeker?
ReagerenAnoniem20 november 2016 om 14:43En toch komt er een normale hoeveelheid ontlasting uit, alleen is het doorzichtig en niet geel..
ReagerenJohn (moderator)
20 november 2016 om 14:43Ook dat kan wel eens een keer gebeuren
ReagerenAnoniem20 november 2016 om 15:12Maar hoe kan het eigenlijk? Want er komt ook steeds gewoon een normale hoeveelheid uit.
ReagerenJohn (moderator)
20 november 2016 om 15:44Heldere urine, zo helder als water is juist heel goed.
ReagerenAnoniem20 november 2016 om 15:51En daarbij heb ik ook last van de linkerkant van mn keel, daar voelt t heel gek gezegd droogachtig aan?
ReagerenJohn (moderator)
20 november 2016 om 16:09Misschien wordt je verkouden of krijg je een keelontsteking…
Als je er ongerust over bent/blijft ga dan even naar de huisarts.
ReagerenAnoniem20 november 2016 om 18:13Na een hele dag gewoon gegeten en gedronken te hebben, geeft de weegschaal nog altijd 65,7 aan… foutje van de weegschaal dus 😛
ReagerenJohn (moderator)
20 november 2016 om 18:16dat zit er dus dik in
Reageren